Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Sjop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De Sjop

    Korting op 420shop

    Afgelopen week voor het eerst besteld bij De Sjop. Voor het plaatsen van de bestelling gebeld voor levertijd en kreeg als antwoord dat het product niet op voorraad is maar dat deze einde van de week binnen kan zijn mits ik tijdig betaal. Ok daar kan ik mee leven.
    Bestelling geplaatst, betaald met Bitcoin en even later kreeg ik netjes bevestiging van ontvangst betaling.

    Nu kreeg ik zojuist een mailtje dat de verzendkosten vanaf zijn leverancier naar hem te hoog zijn en dat hij daarom adviseert rechtstreeks bij Trinacria te bestellen. Met andere woorden, ik kan naar mijn bestelling fluiten.

    Niet de netste aanpak die ik kan bedenken maar nadat ik hem daarop aansprak heeft hij gelijk mijn aankoopbedrag teruggestort inclusief de betaalde transactiekosten. En daar kunnen een hoop andere shops nog wat van leren (ik begrijp mede door mijn dagelijkse werk werkelijk niet waarom dat bij sommige shops zo lang moet duren).
    Dus ondanks de negatieve ervaring heb ik toch een goed gevoel overgehouden aan deze transactie.
    Lopend Verslag
Bezig...
X