Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

betrouwbaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Modest
    replied
    Re: betrouwbaar?

    Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
    had ik je vooraf ook kunnen vertellen voor je DIE fout ging maken

    Leave a comment:


  • Maanders3
    replied
    Re: betrouwbaar?

    Ik heb bij meerdere mensen vorig jaar zaden aangeschaft op growshopmarktplaats. Alles is aangekomen, 100% ontkiemde en het waren prima planten, vooral de autoflowers gaven enorme toppen!
    Misschien heb ik wel geluk gehad, maar ik stuurde gewoon naar iedereen een mail met allerlei vragen om te kijken hoe deze persoon zou reageren. Heb op deze manier zelfs tientallen gratis zaden gekregen.

    Leave a comment:


  • angel777
    replied
    Re: betrouwbaar?

    had ik je vooraf ook kunnen vertellen voor je DIE fout ging maken

    Leave a comment:


  • Modest
    replied
    Re: betrouwbaar?

    Bij die LeonV of ene Joost moet je al niet bestellen. Zijn de mensen achter gefeminiseerde-zaden.nl (of zoiets).

    Had 30 AF zaadjes bij hun besteld waarvan er in totaal 10 zijn bovengekomen, en momenteel nog 7 van in leven zijn. Grote rommel dus.
    En neen, het ligt niet bij mij.

    Leave a comment:


  • LR2
    replied
    Re: betrouwbaar?

    Ik dacht precies wat Angel zegt. Zaden ontvangen is nog geen garantie voor daadwerkelijk krijgen wat je besteld hebt, want aan de buitenkant kun je niet zien of het de goede soort is.

    Leave a comment:


  • angel777
    replied
    Re: betrouwbaar?

    dat hij betrouwbaar is wist ik al langer als vandaag!
    dat je er speciaal 'n account voor aanmaakt vind ik meer in de richting van bevooroordeelt reclame maken en willen reageren gezien je de planten niet niet hebt geoogst, laat staan de zaden gezaaid.
    speciaal de link erbij plaatsen van 'n advertentie is reclame maken.
    dat iemand betrouwbaar is met versturen is niet direct 'n reden om aan te nemen dat de zaden ook daadwerkelijk zijn wat je krijgt!
    het kan ook hennep zijn maar dat zie je pas als je groeien en bloeien.

    nu zal royal dutchmen geen hennep versturen maar versturen wat je hebt besteld.

    maar voor je zulke uitspraken doet,(egaal bij welke aanbieder/adverteerder) moet je wel zeker zijn dat het gene wat je gekocht hebt ook is wat aangeboden werd!

    Leave a comment:


  • misterstonepainter
    replied
    Re: betrouwbaar?

    Hoi Guerilla student en andere zadenliefhebbers. Ik heb zaden besteld via Growshopmarkt.nl en wel bij Royal Dutchman via deze advertentie http://www.growshopmarkt.nl/adverten...r-%E2%98%BC-2/

    Ik kan je zeggen dat dit adres in ieder geval betrouwbaar is, snelle en goede levering en keuze uit veel soorten. De prijzen zijn natuurlijk erg goed als je ze vergelijkt met de zaadprijzen via growshops headshops of coffeeshops. Ook kreeg ik nog een enkel zaadje extra. Ik heb special een account aangemaakt om met jullie dit goede nieuws te kunnen delen want je weet nooit helemaal waar je aan toe bent. Er zullen best wel wat goede zaadboeren op internet te vinden zijn, en check altijd ff of er wat over te vinden is. Fakers worden namelijk meestal getipt. Deze adverteerder is in ieder geval wel betrouwbaar en is het delen waard dacht ik zo =)
    Gegroet Mister Stonepainter

    Leave a comment:


  • angel777
    replied
    Re: betrouwbaar?

    geen zaad meer gekregen dus of ze zijn meegenomen naar lourdes!

    Leave a comment:


  • francisp
    replied
    Re: betrouwbaar?

    Nu ja, ik weet hoe een auto ak47 er moet uitzien, ik zal wel zien of ik deftige zaden gekregen heb of niet

    Leave a comment:


  • angel777
    replied
    Re: betrouwbaar?

    Oorspronkelijk geplaatst door francisp View Post
    Ik denk dat een aantal van die aanbieders gewoon hobbykwekers zijn die hun zaadjes uit eigen kweek aanbieden. Die indruk had ik toch bij budgetseeds. Ik bied dan wel geen zaadjes aan op growshopmarktplaats, maar heb toch ook al eigen kweek zaadjes geruild op het forum. Niets mis mee, als je het risico wil lopen. Een voor een buitenkweekje met reguliere autoflowers wou ik gerust het risico nemen.
    budget seeds is zo'n kwekertje die niet kijkt hoe 'n plantje eruit ziet maar gewoon alles bij elkaar zet en de zaak bestuift naar mijn weten

    @guerillastudent
    ik wil zoveel maar daar kan ik nog eeuwen op wachten maar dan nog krijg ik het niet
    ff voor de duidelijkheid; via het marktplaats en ruilgedeelte op dit forum.
    voor je daar de fout in gaat ff goed de regels lezen

    Leave a comment:


  • GuerillaStudent
    replied
    Re: betrouwbaar?

    ik wil ook zaadjes kopen / ruilen op het forum
    maar ik moet nog 2 dagen wachten

    Leave a comment:


  • francisp
    replied
    Re: betrouwbaar?

    Ik denk dat een aantal van die aanbieders gewoon hobbykwekers zijn die hun zaadjes uit eigen kweek aanbieden. Die indruk had ik toch bij budgetseeds. Ik bied dan wel geen zaadjes aan op growshopmarktplaats, maar heb toch ook al eigen kweek zaadjes geruild op het forum. Niets mis mee, als je het risico wil lopen. Een voor een buitenkweekje met reguliere autoflowers wou ik gerust het risico nemen.

    Leave a comment:


  • angel777
    replied
    Re: betrouwbaar?

    wat is goedkoop?
    er zijn aanbieders voor 50 cent en aanbieders voor 2,50
    wat is duur en wat is goedkoop?
    bij de zaadbanken zelf is het ook afwachten wat je krijgt.
    wil je echt fatsoenlijk zaad dan moet je ze bij de kweker zelf gaan halen

    Leave a comment:


  • JohnnyHaze
    replied
    Re: betrouwbaar?

    ja, growshopmarktplaats is wel ideaal qua prijzen, maarja ik denk maar zo,
    als je niet meer als 20 zaden nodig hebt, koop ze dan voor duurkoop want de reden dat ze zo goedkoop zijn is (teminsten voor mij) onbekend...
    ikzelf koop voor 2 of 3 tientjes goed sterk betrouwbaar zaad, en als ik zou gaan kweken van de zomer gewoon 50 van die goedkope troep en sorteer ik het wel

    Leave a comment:


  • HJM
    replied
    Re: betrouwbaar?

    Er is mij wel eens een rek zaden aangeboden die ruim een jaar in een warme winkel gestaan had..........................

    Leave a comment:

Bezig...
X