Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hy-seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hy-seeds

    Vind wel raar Angel.. Op elke zaad leverancier heb je wel wat te zeiken..

    Valt me nog mee dat je jezelf niet de hemel in prijst.
    sigpic

    Comment


      #17
      Re: Hy-seeds

      als jij je ogen goed opent zul je zien dat ik favoriet ben van sensi seeds, nirvana, jointdoctor, shortstuff seedbank, lowlife, sjamaan en vele anderen.
      je onderbouwt je uitspraken niet goed genoeg helaas om gelijk te kunnen krijgen.

      waarom zou ik mezelf aanprijzen?
      ik ben niet zo'n wanhopig figuur die zegt de beste zaden te hebben zoals vele anderen dat wel doen!
      achter de schermen hier gebeuren dingen die ik niet op het forum kan vermelden.

      ook ik heb in het verleden zaden besteld onder vers aangemaakte namen.
      de enige waar ik tevreden over ben tot nu toe is omni seeds en outdoorseeds (growshopmarkt)
      dit puur omdat ik weet dat deze personen hun zaden zelf maken en betrouwbaar zijn.

      jij ziet het als zeiken, ik zie het als mijn mening ergens over geven
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #18
        Re: Hy-seeds

        Om het tijdelijk te sluiten zie ik niet zitten. Misschien bestellen meer mensen bij hy-seeds dit jaar. Kunnen ze hier ook hun sores kwijt, scheelt toch weer een nieuw topic.
        Maar laten we vooral on-topic blijven. Als we elkaar graag willen bekritiseren, dan zijn daar genoeg andere topics voor.
        Dus: About hy-seeds, or hit the streets! Dat rijmt, dus het is waarheid.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Re: Hy-seeds

          Vind het niet echt een afzeik topic meer een afbrand topic.
          Maar goed zal daar zoiezo nooit geen zaad bestellen.
          Bij mij geen zaadboer met geen eigen inspiratie dwz die opzoek gaat naar de juiste terpines gemixt in een plantje om die beleving te vol maken voor dat relax moment.
          Er zo waar er voor zorgt dat er engelen over mijn tong lopen te brullen.
          Dan mag je jezelf van mij een breeder(jaren werk aan 1 nieuwe strain) noemen anders ben je een veredelaar(Huismerk!) en dat is heel iets anders.

          Comment


            #20
            Re: Hy-seeds

            Niks mis met Hy Seeds als je het mij vraagt...

            Snelle levering, goed verpakt, mooie plantjes:
            Attached Files
            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

            Comment


              #21
              Re: Hy-seeds

              Kijk, dat is een gebruikerservaring zoals ik hoopte El Plantos. Thanks! Daar hebben forummers tenminste wat aan.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #22
                Re: Hy-seeds

                Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                als jij je ogen goed opent zul je zien dat ik favoriet ben van sensi seeds, nirvana, jointdoctor, shortstuff seedbank, lowlife, sjamaan en vele anderen.
                Ze zijn weid open ^^
                Maar hoe moet ik jou geloven? Iedereen kan wat typen.. heb jij mij zelf nog in een PM vermeld..
                En om heel eerlijk te zijn.. Heb ik van verschilende leveranciers zaden besteld.. Maar alleen bij jou had ik een herma.. Heb jij mij ook niet over horen klagen toch? Had nog netjes in pm vermeld... Had je ook kunnen afzeiken op seedshops.. Net als GC

                Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                je onderbouwt je uitspraken niet goed genoeg helaas om gelijk te kunnen krijgen.
                Hoefde niet echt veel te onderbouwen. Jij noemt het je mening geven.. Maar als ik je dat bij elke doet.. Vind ik persoonlijk dat je zeikt.
                En tada, je hebt je zelf toch ff geprezen

                Als je veder wat te zeggen heb, pm is wide open..
                sigpic

                Comment


                  #23
                  Re: Hy-seeds

                  Laten we die planten gewoon bekijken, de groei, de bloei, afbloei en wat er af komt.

                  Ben het wel met Mway eens overigens.
                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                  Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                  Comment


                    #24
                    Re: Hy-seeds

                    @smokingdad
                    bij deze nodig ik je uit op huisbezoek
                    dan zal ik je laten zien waar ik favoriet van ben
                    jij zorgt voor de blow, ik voor de koffie

                    als ik mijn mening geef zit er 'n kern van waarheid achter
                    ik roep niet zomaar wat

                    wat wil je nu uitlokken?
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #25
                      Re: Hy-seeds

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Y-Seeds!/page8

                      als mensen nu gewoon eens een zoek button gebruiken, of google....het is er niet voor niks..

                      Comment


                        #26
                        Re: Hy-seeds

                        Want dan vinden ze een review van ?
                        Niets. Topic is een jaar oud, verpakkingen zijn inmiddels ook weer veranderd.
                        Dan vinden ze een kweekverslag van OG Kush, weliswaar van hy-seeds, maar dat heeft nog niets te maken met de andere soorten die ze hebben. Of over de shop zelf. Als je de forumsectie had bekeken, waarin deze beoordeling geplaatst is, dan had je kunnen zien dat dit niet om het kweekverslag gaat, maar om de 'ervaring met, en kwaliteit van..'. En die zit niet in het kweekverslag verwerkt.


                        Ik gooi de boel op slot hier. Totdat we normaal verder kunnen! PM even als je iets toe te voegen hebt over hy-seeds, dan vraag ik of hij weer open kan.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        Bezig...
                        X