Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zaailing met gedraaide bladeren en zwarte puntjes op lobblad.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaailing met gedraaide bladeren en zwarte puntjes op lobblad.

    Korting op 420shop
    Deze zaailing doet een beetje raar. De eerste 2 bladeren groeiden perfect en mooi, maar het 2e paar bladeren groeit met een krul naar beneden. Ze blijven ook heel dun. Deze zaailing is nu 1 week oud.

    Ook zie ik dat er onder op de lobblaadjes zwarte spikkels zitten.. Weet iemand wat dit is?

    Mijn andere zaailingen hebben hier geen last van.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    Zo meteen is het niet duidelijk. Het kan wat opgespatte aarde zijn, vliegendrollen, schimmel...Kan je het eraf vegen of zijn het effectief zwarte bolletjes/stipjes in of op het blad?
    Misschien word je hier wat wijzer >>>https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...es-op-bladeren

    Comment


      #3
      Geen water op 't plantje gooien of spuiten.
      Dan wordt ze ook niet vies.

      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Geen water op 't plantje gooien of spuiten.
        Dan wordt ze ook niet vies.
        Ja precies, ik dacht ook dat het vuil was maar kan het er niet afvegen.

        Maar die gedraaide blaadjes? Kan dat wat kwaad of is dat gewoon omdat ie nog zo jong is? Ben bang dat ie doodgaat namelijk haha

        Comment


          #5
          Als zwarte puntjes snel groot worden en versprijden heb je kans dat t bacterievuur is. Heb ik zelf ook een keer meegemaakt dat is niet best maar merk je snel genoeg. En volgens mij is gedraaide blaadjes nix trekken vanzelf recht als het goed is.

          Comment


            #6
            Het enige nadeel tot nu toe is dat het langer duurt om nieuwe bladeren te maken omdat de andere dus geen licht opvangen. Hierdoor heeft ie een kleine groei achterstand maar dat zal wel rechttrekken toch?

            Comment


              #7
              ja trekt wel bij denk

              Comment

              Bezig...
              X