Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Open calyx of wat anders?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Open calyx of wat anders?

    Korting op 420shop
    Bij een vriend van mij die ik help met zijn kweek komen er nu tegen het eind ineens opengesprongen calyxen in sommige topjes. Toch herma?

    Het is een OG Kush die nu 8 weken bloeit en volgende week geoogst wordt.

    Iemand enig idee?



    Thanks en groet,
    Ron


    #2
    Hey Ron, Dat zijn banaantjes.. Komt wel vaker voor bij fem zaden, zolang ze maar aan het eind van de bloei komen week 7-8 is er niet veel aan de hand want de zaden krijgen geen kans te ontwikkelen. Als ze er nog niet zo lang zitten dan ga je geen of weinig zaden terug vinden. Als je al bananen krijgt in week 3 12/12 kun je ze mij inziens beter in de kliko gooien.

    groeten

    Comment


      #3
      Ok. Thx Mafferd. Ze gaan komende week om en daarna wordt er olie van gemaakt, dus geen probleem idd.

      Thx en groet, Ron

      Comment

      Bezig...
      X