Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele bladtjes gekruld naar binnen.. gaat ze dood.?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele bladtjes gekruld naar binnen.. gaat ze dood.?

    Korting op 420shop

    Hallo iedereen ik kweek voor het eerst een paar plantjes maar ik zie dat er paar dingen fout gaan.. kunnen jullie me helpen

    In het beging ging alles goed met me planten nadat ik ze heb overgepot zijn ze er slecht gaan uit zien ze zijn droog geworden dr bladeren krullen naar binnen. Hoe zou dat komen..
    Ik gebruik plagron power roots en de dag wanneer ik heb over gepot is in week 3/4 en sins die dag was ik begonnen met plagron terra grow. Me potten staan ook in een kweektent maar sins de dag dat ze der niet meer mooi uit zagen heb ik ze deruit gehaald om dat het best wel warm in dat kweektent was. Der was geen luchtcirculatie. Op de fotos zie je hoe de platen der eerst uitzagen en hoe ze der uit zagen na het over potten. De 3de foto is niet overgepot meer vel terra grow gegeven..

    Bedankt
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Hoe lang had je ze staan voor je ging overpotten? dit plantje ziet er nog erg klein uit om al over te gaan potten, zo te zien het resultaat van snel overpotten, wortelbeschadiging bij het overpotten, overvoeding van het meteen bijvoeden op al gevoede grond vlak na het overpotten en als ik die grond zo zie mogelijk ook van veel te nat staan.

    Misschien helpt het wel om wat meer fotos te plaatsen zodat we de omstandigheden ook kunnen zien. Je zegt bijvoorbeeld een paar plantjes maar ik zie er maar 1 en weet niks van waar je mee kweekt or welk materiaal je gebruikt, maakt het een beetje lastig.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

    Comment


      #3
      Yep, dat zijn een hoop fouten op een rijtje.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X