Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Super silver haze lijkt maar niet te willen bloeien.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Super silver haze lijkt maar niet te willen bloeien.

    Korting op 420shop
    Deze 2 super silver haze struiken lijken maar niet te willen bloeien,wie weet wat er aan de hand is?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Haze bloeit laat en lang, maar ik vind dat deze wel erg laat is.

    Doe je niks aan tenzij je verduisteren kan.
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      #3
      Ik heb hetzelfde met m'n Golden Haze. Nog niets van bloei te bespeuren, geen haartje, geen voorbloei, niets... En dat terwijl m'n andere plantjes al volop aan het bloeien zijn. Dus ik vermoed dat ook jij te maken hebt met de gekende Haze genen

      Let wel, pas op 25 september hebben we buiten 12uur licht/donker. Dus ik ga er vanuit dat ze pas dan zal omschakelen. Tegen eind september, begin oktober wil ik de bloei zien starten. Dat is het moment wanneer ik zal beginnen panikeren als er nog niets is gestart.

      Misschien moet je nog een beetje wachten?
      > Back to the future Haze run <

      < Kweek Down Memory Lane >

      Comment


        #4
        Precies dat. Het is nog geen 12/12 buiten en soortjes voor binnen zoals ssh gaan buiten niet zo snel in bloei.

        Alle wiet kun je binnen en buiten kweken maar de ene soort is daar beter voor geschikt dan de andere.

        Zeker als je geen kas/serre hebt moet het weer echt meezitten als je ook nog iets hebt uitgezocht dat een week of 10 moet bloeien.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Ik herinner me uit wat binnenkweekverslagen te herinneren dat SSH best eens 16 weken nodig kan hebben. Da's binnen. Dus reken buiten dankzij de temperatuur op een vertraging van een paar weken. Als die morgen in bloei zou gaan, dan kan het best eens januari of februari 2020 worden voordat de oogst rijp is.

          Voorgaande jaren heb ik het een enkele persoon zien flikken, in een kas, met verduistering. Maar alsnog pas rond oktober als ik het me goed herinner.

          In principe zou je er op kunnen rekenen dat dit een verspild jaar is en dat er niks te oogsten gaat zijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar 't lijkt mij praktisch onmogelijk om daar nog een fatsoenlijke oogst van binnen te halen. Da's klote, maar als je 't in die 4-5 maanden dat ze buiten staan een keer gegoogled had om wat ervaringen over SSH in de buitenkweek te lezen, dan had je dit overal moeten lezen..

          Blijf het proberen zou ik zeggen! Nogmaals, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar bereid je er mentaal vast op voor dat het op niets uit gaat lopen.

          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            En anders, als ze in een pot staat naar binnen halen en achter de ruit of in een kweekhokje afbloeien.

            Achter de ruit mag je niet veel verwachten.
            Onder een lamp dan ligt het eraan wat voor lamp en ect.

            En zoieso zit er waarschijnlijk ongedierte in de plant die geen natuurlijke vijanden heeft binnenshuis dus daar zit ook een risiko aan vast.

            Comment

            Bezig...
            X