Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

K Tekort?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    K Tekort?

    Korting op 420shop
    Ik kom er niet uit heb alle probleem oplossers en voorbeelden bekeken, eerst dacht ik aan overvoeding gezien de punten ook bruin worden maar het zou ook bodembeluchting kunnen zijn want het water wordt slecht opgenomen en de grond is hard. (hoe kan ik dit nog oplossen)

    Ik heb nog een plant die krijgt dezelfde voeding/grond en water en heeft niet dit probleem.
    Iemand een idee/tip?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by ex smoker; 28 August 2021, 10:05.

    #2
    Hier nog een foto van de volledige plant, staat nu 2,5 week in bloei.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Druppelke dreft in je water om de oppervlaktespanning te breken van je grond . Kga me niet uitspreken over het bladprobleem , zou ik niet weten . Succes
      Ganja always does the trick.

      Comment


        #4
        K zou m overpotten in een grotere pot met verse aarde, maar is geen 1 mans taak
        Flink ding K zou in dit geval echter niet de plant op de kop houden om de pot eraf te halen word wel tricky als die niet vanzelf los schuift

        Of uitplanten in volle grond
        Ingraven met pot kan ook wortels zullen er snel genoeg doorheen schieten, zal echter wel iets langer duren voor t effect effec
        Maar dan kan je m niet binnen zetten tijdens nat weer, mocht je dat van plan zijn

        denk dat t met een van die methodes wel goed komt

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Gewoon op (licht opgewoelde) volle grond zetten kan ook. Die wortels vinden de weg wel.

        • BackYardPlant
          BackYardPlant commented
          Editing a comment
          Klopt, maar zonlicht vinden ze niet leuk, stukje ingraven zullen ze Waarderen
          Hoeft inderdaad niet volledig, heb ik niet Helemaal bij stilgestaan
          Echter, is wel zo dat des te dieper des te meer vocht dus minder zorgen om water geven

        #5
        Das een heel klein potje voor een grote plant.
        Die moet je voeden als een hydrokweek.

        Beter had je dit in de bladproblemen gepost denk ik.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #6
          Excuus als het topic verkeerd staat.
          Maar het is een 26L pot trouwens, lijkt misschien klein maar niet te tillen bijna.
          Dit waren zaadjes die ik gekregen had dus wist niet precies wat het zou worden.
          Overpotten nu in de bloei lijkt me misschien de bloei remmen, helaas geen ruimte om de plant in volle grond te zetten..
          Last edited by ex smoker; 29 August 2021, 09:40.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Allrite, dus, elke dag water + voeding geven, en daar 1 of 2 druppels (bio)afwasmiddel toevoegen zodat de oppervlaktespanning van het water gebroken wordt.
            De verharde grond kan dan het water wel opnemen en dat beetje sop kan geen kwaad.

          #7
          K zou zelf dr 4 tegels uit halen t zand in zakken doen gamma potgrond neergooien en plant op de plek waar die nu staat in de volle grond zetten Als de plant klaar is kan de potgrond er weer uit en zand + tegels terug
          met een rubberen hamer mooi gelijk maken zodat je er niks meer van ziet

          Of wat Q zegt elke dag water met voeding geven

          Comment


            #8
            De planten krijgen meermaals per dag water en voeding
            Lijkt me geen overvoeding gezien het niet verergerd zie ik nu. De toppen groeien ook nog mooi door.

            Comment

            Bezig...
            X