Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gaatjes in de bladeren ; buitenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gaatjes in de bladeren ; buitenkweek

    Korting op 420shop
    Hallo beste forum leden, ik heb een aantal plantjes buiten staan op een mooie locatie ergens hier in Nederland . Ik check om de aantal dagen hoe alles er bij staat en tot mijn schrik zag ik 1 plant waarbij het lijkt of het blad is aangevreten met allemaal lichtgele vlekken erop.. Het is binnen 2 dagen gebeurd onder de vochtige omstandigheden van de afgelopen dagen. Dat sluit (volgens mijn online onderzoek) tripsen uit. Ik vermoed dat het valse meeldauw is maar heb echt geen idee.. Misschien dat iemand van jullie mij op de juiste weg kan helpen en ook meteen kan adviseren over de juiste aanpak. Bij voorbaat grote dank!
    Attached Files

    #2
    meeldauw veeg je er zo af dit lijkt me het werk van een of ander beestje kan van alles zijn,volgende keer ook goed kijken bij de onderkant van het blad
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Aaah, de stinkwantsen zijn weer in het land.

      Neemolie ftw!


      (valse meeldauw ziet er niet zo uit en komt ook niet zoveel voor bij cannabis)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Hey bedankt voor de info, ik zal morgen weer eens kijken en inderdaad ook even onder het blad.. Hopelijk valt er wat te zien.. QnQ jij denkt wantsen?

        Comment


          #5
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Ja ik vond het al vreemd dat de andere planten helemaal geen schade hadden.. Hartstikke bedankt voor je hulp!

            Comment

            Bezig...
            X