Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Overvoeding? Moet ik flushen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• a1nitak
    commented on 's reply
    Neen, deze tabletten los je op in het water. Half tabletje voor 3-5 liter water volgens de instructies ... Ik gebruik deze voeding 2, hooguit 3 keer per week, de rest is gewoon water (PH 6.4 ongeveer).

• Wesley pipes
    commented on 's reply
    Tabletten geen ervaring mee, wel al gelezen 2 tabletten per pot geen probleem in het begin , dan wel bloei toch meegegeven later. Dus je geeft gewoon water en de tablet(ten) zitten in de potgrond?

• a1nitak
    commented on 's reply
    Ik geef Easybloom van RQS. PH meet ik inderdaad, ik geef gewoonlijk 6.3-6.5 (verminderd met ph-).

• a1nitak
    replied
    Het lukt me niet om meer dan 1 foto in dezelfde post te uploaden dus hier is de laatste, sorry.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Leave a comment:

• Wesley pipes
    replied
    Blad niet wegnemen , zet zich sneller op nieuw blad dan .

Welke vOeding en hoeveel, meet je ph ?

Leave a comment:

• a1nitak
    heeft een topic gestart Overvoeding? Moet ik flushen?

Overvoeding? Moet ik flushen?

Dag vrienden, zonet kwam ik na een dagje kerst bij de familie weer thuis. Het weerzien met mijn plantje was ontluisterend. Heel wat bladeren krullen naar boven en mijn plant ziet er helemaal niet goed meer uit! Inmiddels zit ik al een paar weken in de bloeifase (AF). Ik had eerder al wat nutrient burn opgemerkt en gaf dus al wat minder voeding (laatste keer was 5 dagen geleden). Één blad was te ver heen en heb ik 4 dagen geleden verwijderd. Echt flushen deed ik nog niet maar ik ga ervan uit dat dit nu onvermijdelijk is? Is dit overvoeding en hoe erg is dit? Ik hoop dat mijn plant niet ten dode opgeschreven is...
    Het begon allemaal zo...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Nederhigh; 26 December 2021, 22:39.
Bezig...
X