Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad en steel probleem!!!😥😥

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad en steel probleem!!!😥😥

    Korting op 420shop
    Hoi jongens,
    heb een klein probleempje met me dames hebben jullie heren wat raad hier? Ze staan onder led lampen van 300 watt spectrumbox(heb nu alleen de groei stand aan op een afstand van 35/40cm) en er zit genoeg gaten in de bodem van die 20L(stuk of 30 van 1cm). Ze zijn al vanaf 28/nov onder de 18/6. Maar ze willen ma niet de lucht in en het blad ziet er ook niet uit zoals het hoort je ziet op een afbeelding dat het lijkt of er net een rups op zat maar dat is het zeker niet. Het is ook aan de donker groene kant, midden van het blad wat lichter en somige delen van het blad hangt omlaag of krult net weer heel lichtjes op. Niet alle bladen hebben die probleem zo zie ik bij een paar die gwn alleen net iets te aan de donker groen kant zijn en hangen er beetje slap bij.De steel van het blad is een beetje paars ma dat waren ze al toen ze kleiner waren. Integendeel tot de wortels zie ik al wat mooie dikke witte wortels aan de onderkant eruit steken. Heb twee keer canna vega toegediend en bij elke waterbuurt canna wortelstumilator(niet direct toen ze ontkiemt waren toen was het de eerste paar dagen 4/5 alleen water) Ik gaf dagelijks water tot 600ml per pot. Ik heb nu al 3 dagen geen water gegeven ik zie namelijk ook dat de aarde niet droog is.


    Ps. temperatuur is altijd tussen de 25 en 19. En het zijn amnezia . Ph zuur ik gwn af ook.
    Attached Files

    #2
    Blad en steel probleem!!!😥😥

    600 ml per dag per plant? Het zijn geen waterplanten hoor?
    Voeding geeft je nog niet in dit stadium. Vetmesten kan niet....o,ja. Volgens mij worden die Amnesia ook niet zo groot.

    Succes

    Comment


      #3
      Re: Blad en steel probleem!!!😥😥

      Indd 600ml is teveel. en Amnesia heeft wel degelijk de potentie om hoog te worden

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Blad en steel probleem!!!😥😥

        HUH ...
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Blad en steel probleem!!!😥😥

          Ziet iemand de weg geroten/verbrande/... Blad?

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Je hebt helemaal gelijk ik dacht dat ze in moerassen leven ��. De meest voorkomende wietkweek fout. Vertelt ons de plant meer dan alleen verdinking?

          Comment


            #6
            Re: Blad en steel probleem!!!😥😥

            Dat je huisdieren hebt ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Blad en steel probleem!!!😥😥

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Dat je huisdieren hebt ?
              Nee geen huisdieren

              Comment


                #8
                Re: Blad en steel probleem!!!😥😥

                Blad is beschadigd door het fimmen en het beetje chlorose op het blad komt waarschijnlijk door het te nat staan .
                SUCCES

                Comment


                  #9
                  Re: Blad en steel probleem!!!😥😥

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post
                  Blad is beschadigd door het fimmen en het beetje chlorose op het blad komt waarschijnlijk door het te nat staan .
                  SUCCES
                  Zou over voeding een rol kunnen zijn wat is het beste om te doen in dit geval gwn helemaal niks zeker en wachten tot de aarden weer lekker droog is?? De randen van somige bladen krullen omlaag dat is toch ook een teken van teveel water niet?of zijn er ook nog andere mogelijkheden? Even kort samengevat ze staan onder 300watt led spectrumbox (alleen groei stand) ze zijn er al bij vanaf 28/nov in aarden van growmix bemest(stonden eerst weekje in normale aarde.) ik stuur u twee duidelijke foto's als u er even na kijkt zou u moeten zien wat ik bedoel op 1 foto staat duidelijk de twee problemen bij elkaar de ene blad krullen de eind topjes van de wiet blad omlaag en aan de overkant is er ook weer wat anders aan de hand . Alvast bedankt voor je aandacht en tijd ennn advies ☺️

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ano View Post
                  Zou over voeding een rol kunnen zijn wat is het beste om te doen in dit geval gwn helemaal niks zeker en wachten tot de aarden weer lekker droog is?? De randen van somige bladen krullen omlaag dat is toch ook een teken van teveel water niet?of zijn er ook nog andere mogelijkheden? Even kort samengevat ze staan onder 300watt led spectrumbox (alleen groei stand) ze zijn er al bij vanaf 28/nov in aarden van growmix bemest(stonden eerst weekje in normale aarde.) ik stuur u twee duidelijke foto's als u er even na kijkt zou u moeten zien wat ik bedoel op 1 foto staat duidelijk de twee problemen bij elkaar de ene blad krullen de eind topjes van de wiet blad omlaag en aan de overkant is er ook weer wat anders aan de hand . Alvast bedankt voor je aandacht en tijd ennn advies ☺️
                  Hihi grotendeels stond natuurlijk al boven pfff word tijd om me nest in te kruipen had en lange avond en nachtdienst (gelukkig kunnen wij wel tegen een beetje doorschijnend dag licht ;b
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: Blad en steel probleem!!!😥😥

                    neem de uitleg van nonsense maar aan , ben van dezelfde mening

                    en ivm die gerkrulde bladeren , das idd van te nat in mijn oogjes

                    ikzelf geef de eerst 3 weekjes van de groei een halve liter om de 2 dagen op een 11l pot

                    vanaf week 3-4 geef ik 1 l op een 11l pot

                    wat je zekers kan en zou moeten doen , is je pot wegen als i droog is , dan weet je derna wanneer i nog te nat is om weer water te geven

                    groetjes en gl
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                    Comment


                      #11
                      Re: Blad en steel probleem!!!😥😥

                      Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
                      neem de uitleg van nonsense maar aan , ben van dezelfde mening

                      en ivm die gerkrulde bladeren , das idd van te nat in mijn oogjes

                      ikzelf geef de eerst 3 weekjes van de groei een halve liter om de 2 dagen op een 11l pot

                      vanaf week 3-4 geef ik 1 l op een 11l pot

                      wat je zekers kan en zou moeten doen , is je pot wegen als i droog is , dan weet je derna wanneer i nog te nat is om weer water te geven

                      groetjes en gl
                      Bedankt voor. Jullie aandacht en advies jongens word hooggewaardeerd!
                      Ps neem aan dat op 20 liter wel wat meer water in mag toch? Any way Thanks

                      Comment

                      Bezig...
                      X