Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Koolstoffilter terug opvullen, maar koolstofkorrels even duur als nieuwe filter kopen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Koolstoffilter terug opvullen, maar koolstofkorrels even duur als nieuwe filter kopen?

    Korting op 420shop
    Waar kan ik goedkoop aan korrels geraken? Vind hier prijzen van 20-30-40 euro voor 5 kg?

    Ook vraag ik me af of het best dezelfde soort korrel is, je hebt er zoals pellets ook, zijn deze evengoed?

    En lees ik over korrels wassen en hergebruiken , weet er iemand hier meer over?

    Ik ga deze eens in een pot doen en wegen, ook niet overtuigd dat ze al verzadigd zijn, hoe kan je dit zeker weten?

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Ganja always does the trick.

    #2
    Takketoelli weet hier meer van, dacht ik.

    Comment


      #3
      Gewogen koolstof ongeveer 4 kg , is wel een liter of 15 ...

      Takketoelli , zou jij een lichtje kunnen schijnen hierop?
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Er is eerder over gepraat, misschien is er al een topic over

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        meerdere topics zijn daar over.
        en waarschijnlijk in het kweekruimte-forum, een filter hoort bij de kweekruimte.
        Wassen werkt niet, je moet dat opnieuw activeren door verhitten. Dat komt allemaal vrij nauw, anders werkt je filter niet goed of heel kort.
        De kool moet je ook aanstampen, en aantrillen.

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ai dus eigenlijk onhaalbaar , jammer , ja je had al es gezegd gewoon korrel uitgieten in de hof he . En idd in de verkeerde sectie geplaatst. Dus metaal containerpark , korrels hof... thx !

      #4


      Ik heb ooit actieve kool gehaald om de kool in mijn filter te vervangen. Oude kool weggooien of de composthoop op, en de filterbehuizing opnieuw vullen. Nieuw filterdoekje erom en klaar!

      Regenereren zou ik mij niet aan wagen

      Middelmaat pellets zijn het beste, zelfde als er in zit zou ik doen. Alleen moet je dit heeeel goed kunnen verdelen (trillen zoals qnq al aangeeft), zonder restjes. Ik kreeg het niet goed werkend en er kwamen de hele tijd stukjes kool in mijn ventilator terecht. Een hoop gekloot; totdat ik erachter kwam dat een nieuwe filter halen veel makkelijker is

      Wel vervang ik elke ronde het doek dat erom zit.
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Dat is idd bijna niet haalbaar zonder machines bijna, jammer. En de kostprijs ligt al zo hoog, dus best ook ineens een nieuwe kopen , thx om dit te bevestigen !

      #5
      je kan wel een silencer maken voor je aflaat eindstuk

      Comment


        #6
        roller ik heb zo een stuk gekocht, veel te duur , en het doet niks , neemt niets van geluid weg...

        image.jpg weet niet hoeveel db dat normaal wegneemt , maar dit is alleszins niks...
        Ganja always does the trick.

        Comment


        • roller
          roller commented
          Editing a comment
          doe me is een budshot liever ofzo , how are the girls doing?

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e7#post1572687 Vond ik wel een mooie, is van een paar dagen geleden al... dacht dat ie naar de post ging , maar bedoelde post 102 op die pagina...ze gaan goed, de laatste loodjes!

        #7
        ge zet da ook achteraan je lijn , niet achter je motor , de db's is van die kutfan :p

        Comment


        • Nonsense
          Nonsense commented
          Editing a comment
          Die demper gaat inderdaad niet werken op zo een ufo die van zijn eigen al een hoop lawaai maakt
          Puur om de luchtstroom te dempen kan je er wel wat mee winnen .

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Dus ie zit wel juist , maar meer een miskoop dan.. dacht ik toen ik terug opstartte , dat het niet stiller was...mss ook te koop zetten of te ruilen....

        • Nonsense
          Nonsense commented
          Editing a comment
          Ik durf niet te zeggen of ie goed zit dat kan ik niet zien op de foto,
          Normaal gesproken als je door je filter aanzuigt plaats je de demper aan de uitblaaszijde .

          Daarom ben ik niet zo een fan van die ufos en zal altijd de voorkeur geven aan een softbox .

        #8
        hij zit niet goed , die moet op het einde geplaatst worden ,

        wat je kan doen is de fan inbouwen , en op het einde een demper hangen (voor de luchtstroom) stiller te maken

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Nog niet over nagedacht , goed idee eigenlijk. Met een beetje mdf kan ik al ver geraken....

        #9
        absoluut ,


        wat ik voorstel is dat je die beugels gebruikt , om hem te suspenden in koord , zweeft

        een stuk buis aan beide kanten , langs binnen slang eraan hangen , en eventueel geluids isolatie errond hangen.

        works like a charm

        Comment


          #10
          Jonathan666 kijk hier maar even.

          Comment


            #11
            Actief kool bij aquarium of vijverwinkel wordt gebruikt voor waterfilters

            Comment

            Bezig...
            X