Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Welke plant heeft hoogste opbrengst?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • bobo
    replied
    Re: Welke plant heeft hoogste opbrengst?

    Een indica brengt altijd meer op dan een sativa. Voor de rest hangt de opbrengst af van de manier waarop je je plant verzorgd. De grootste invloed voor het eind gewicht is het licht dat je kan geven. Licht is gewicht .

    Grtz

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Re: Welke plant heeft hoogste opbrengst?

    Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
    Er zijn geen speciale soorten die veel oogsten, elke goede soort zal voldoende oogsten als deze goed verzorgt wordt.

    Geloof a u b niet de aantal grammen die bij de beschrijving staan,

    Peace
    Ja maar de grammen, als je ze onderling vergelijkt, geven je wel een idee over de opbrengst ten opzichte van andere planten. Powerplant genomen heeft, over het algemeen, een hogere opbrengst dan anderen. Daarmee zeg ik nog niet dat hij 500gram per m2 gaat geven bij iedereen die hem gaat kweken uiteraard. Die grammen die erbij staan moet je inderdaad niet te letterlijk nemen, dat had ik wel door. Met 50% daarvan ben je uitstekend bezig wel te verstaan. Maar ik zie het eerder als een maatstaf...
    Vandaar dat ik graag jullie mening eens hoorde... Maar wat je net zei zal niet veel mensen aansporen om hun mening hier te posten...

    Greetzzz

    Leave a comment:


  • Smokey
    replied
    Re: Welke plant heeft hoogste opbrengst?

    Er zijn geen speciale soorten die veel oogsten, elke goede soort zal voldoende oogsten als deze goed verzorgt wordt.

    Geloof a u b niet de aantal grammen die bij de beschrijving staan,

    Peace

    Leave a comment:


  • Jona
    heeft een topic gestart Welke plant heeft hoogste opbrengst?

    Welke plant heeft hoogste opbrengst?

    Dit zal waarschijnlijk wel meerdere mensen interesseren, daarom deze topic...
    Zet dus gewoon jou topsoortje (wat hoeveelheid betreft), moet daarom geen persoonlijke ervaring zijn.
    Liefst ook de maximale opbrengst even erbij zetten als dat kan, kwestie van het overzichtelijk en gestaafd te houden .

    Greetzzz,

    Jona
Bezig...
X