Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

kleine toppen/ al klaar met bloeien?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • bobo
    replied
    zet je plant een week in een donkere ruimte en je topjes zullen bruin zien, veel meer kan je niet doen. Je plant heeft licht nodig en die is er niet nu.

    Grtz

    Leave a comment:


  • Mr Alfabet
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View Post
    Niets, gewoon laten staan, of afbloeien in een kweekkamer.
    en met 'niets' bedoel je dat de hele oogst gewoon om weg te gooien is? of met niets bedoel je dat ik gewoon moet wachten tot het rood wordt?

    Leave a comment:


  • DaZeD
    replied
    Niets, gewoon laten staan, of afbloeien in een kweekkamer.

    Leave a comment:


  • Mr Alfabet
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door growingslow View Post
    Je plant zal dit jaar niet veel meer doen denk ik ...
    We zijn al winter he , weinig tot geen zonlicht .
    Trouwens die staat in de huiskamer ... het aantal uren licht en volledig donker zullen zeker niet optimaal zijn voor je plant in bloei !!
    wat kan ik hier aan helpen? in een zwarte zak stoppen voor 12u per dag? of gewoon knippen en kijken wat er van komt? wat moet ik volgende keer doen om te zorgen dat ze 'uitbloeien'?

    Leave a comment:


  • growingslow
    replied
    Je plant zal dit jaar niet veel meer doen denk ik ...
    We zijn al winter he , weinig tot geen zonlicht .
    Trouwens die staat in de huiskamer ... het aantal uren licht en volledig donker zullen zeker niet optimaal zijn voor je plant in bloei !!

    Leave a comment:


  • Mr Alfabet
    heeft een topic gestart kleine toppen/ al klaar met bloeien?

    kleine toppen/ al klaar met bloeien?

    Beste smokers & growers,

    Ik heb een plant staan van een meter of 2, maar de toppen lijken me erg klein, en ik zie nog nergens het 'roodbruine' waar ik iedereen over hoor praten in de toppen verschijnen.
    De plant is geplant in mei ongeveer, en staat gewoon in de huiskamer te groeien.
    vraagjes:
    1) hoe komt het dat ik zo weinig toppen heb aan de zijtakken?
    2) kan ik al gaan oogsten, of moeten de toppen nog meer rijpen, en zo ja: wanneer komt dat ongeveer? de plant staat al bijna 2 maanden in de bloei gok ik.
    Attached Files
Bezig...
X