Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Rome

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • stiff
    replied
    ging daar telkens 1maand werken 1week thuis en aangezien ik nogal stevig blow en de prijzen ginder de pan uit swingen moest ik wel smokkelen !! wat heb ik gedaan..
    hash waterdicht in gepakt met folie en mooi worstje van gemaakt dit heb ik in een tube tandpaste geduwd!! waarom? wel 1 de geur te maskeren 2 een scan van de bagage of voorwerpen met inhoud vloeibare massa kan die niet door scannen ! zelfde met wiet heb een grote bus shampoo genomen deel uit gedaan en daar mijn verpakte wiet ingedaan !! en controle gehad en niemand iets gemerkt !! dit heb ik 2xgedaan zonder probs!!

    Leave a comment:


  • stiff
    replied
    ben naar noorwegen geweest met de vlieger !! ging daar telkens 1maand

    Leave a comment:


  • emiel_s
    replied
    nou ik had het ingewikkelt in plastic folie en in je portomonnee of je maak een sneaky can van een cola blikje

    Leave a comment:


  • permstoner
    replied
    tjaah, ik heb het blowen gewoon afgezegd, het is me niet waard rook liever me jointje rustig, thuis fzo

    Leave a comment:


  • Weedy
    replied
    Ik zou 't gewoon niet doen, je weet maar nooit. En als je 't toch gaat doen, zou ik het ook ergens opplakken in (of mss buiten, onder de bus) de bus, ergens op 'n plekje dat niet direct opvalt..

    Leave a comment:


  • SaRs!
    replied
    Het is mij eens gelukt. Toen ik op skireis ging naar Tirol (Noord Italie).

    Gewoon een half grammetje op het toilet in de bus in de wc rol gestoken en terug genomen toen we aankwamen.

    Als je echt geen risico wilt nemen zorg je natuurlijk dat het zakje finger-print vrij is

    Maarja, voor een half grammetje...

    En hopen dat niemand het toevallig vind als ie nr wc gt natuurlek.

    peace

    Leave a comment:


  • Urban
    replied
    vast tapen onder de bus kun je altijd de chauffeur nog de schuld geven

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    1 hond en je hebt het zweten... Kleren of geen kleren...

    Leave a comment:


  • Nerub
    replied
    ik denk niet dat ze iedereen en alles uit zullen kleden in de bus. en anders gooi je het bij je meest vervelende leeraar op schoot. dat zal em leren!

    Leave a comment:


  • Creezr
    replied
    In de poep , daar controleren ze niet op een routine controle. Maar als ze het vinden heb je pech.

    Leave a comment:


  • permstoner
    replied
    Tja, post gaat niet echt lukken, ik weet niet in welk hotel we gaan verblijven... kvroeg me alleen af of het over die grens heen smokkelen makkelijk was, en welke acties ik moet ondernemen om niet gepakt te worden

    Leave a comment:


  • Painkiller
    replied

    Leave a comment:


  • simplemind
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
    mss het beste met een prive post dienst? ofwel gewoon ginder kopen

    Met de doodgewone post en priorzegel, wel even omslag wegen en internationale tarieven nazien (en uiteraard goed inpakken want als je omslag naar wiet ruikt wordt hij in de post gegarandeerd gejat)

    Leave a comment:


  • weedlover
    replied
    Let alleszins heel goed op voor zakkenrollers, ik kan meespreken

    grtz

    Leave a comment:


  • janleuri
    replied
    mss het beste met een prive post dienst? ofwel gewoon ginder kopen

    Leave a comment:

Bezig...
X