Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vraag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • zion
    replied
    Re: Vraag?

    Mooi dank je Smokey, ik heb alweer iets bijgeleerd.
    Hij zit het eigenlijk met de aansluitig van die PL-L lampen? Gaat er een gewone stroomdraad van die armaturen naar het stopcontact? Of is het toch wat complexer?

    greetz,
    zion

    Leave a comment:


  • Smokey
    replied
    Re: Vraag?

    Oorspronkelijk geplaatst door zion
    Koop een 250watt hps lampje als je dat kan betalen. Normaal gezien wel, want als je een kant en klare GS-tl-kit kan betalen kan je zeker ook een 250watt hps-mh kit betalen.
    Bijvoorbeeld
    110 Watt tl-kit250Watt HPS-kit
    http://www.brico.be/wabs/nl/catalogus/p ... et-buis.do

    Leave a comment:


  • Cannab0y
    Guest replied

    Leave a comment:


  • Cookiemonster
    replied
    Re: Vraag?

    onder TL en cfl(spaarlamp) kun je groeien en bloeien maar niet zo grote hoeveel als bij een 250W hps .

    kzou ze allemaal late voorgroeie onder die TL of spaarlampe , tis te zien wat u uitkomt en ze dan wanneer het warm is enzo (en geen kutweer zoals nu) buite zetten .

    veel geluk en plezier met u kweekske .


    greetz

    Leave a comment:


  • zion
    replied
    Re: Vraag?

    Als je tl kan betalen zet ze dan onder tl. Maar dan ga je wel een niet al te grote opbrengst hebben, want bloeien gaat nu eenmaal niet zo goed met tl. Koop een 250watt hps lampje als je dat kan betalen. Normaal gezien wel, want als je een kant en klare GS-tl-kit kan betalen kan je zeker ook een 250watt hps-mh kit betalen.

    Bijvoorbeeld
    110 Watt tl-kit250Watt HPS-kit

    Leave a comment:


  • daniel62638
    heeft een topic gestart Vraag?

    Vraag?

    ik heb 20 Afghan buiten zaden, en wil deze gaan kweken, eerst binnen laten kiemen lijkt me en wachten totdat het een plantje is van ongeveer 30 cm,(begin met 7 zaadtjes)

    Als dit zover is wil ik er 5 buiten zetten, en die andere 2, kan ik die binnen door laten groeien, voor het raam of onder TL buizen?

    Ze worden ongeveer 100cm-130cm

    Peace
Bezig...
X