Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Type autoflower Lowryder... welke???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Type autoflower Lowryder... welke???

    Korting op 420shop
    Beste mensen...
    Ik heb hier een vraagstuk voor jullie.
    Ik ben misschien van plan om Lowryderzaadjes te bestellen en ik ben ze tegen gekomen op verschillende sites...
    Als ik ze koop bij Sanniesshop krijg ik 10 regular voor 20 eutjes
    koop ik ze bij Azarius krijg ik er 10 voor 45 (ook regular)
    Nou zie ik dat die bij Azarius van joint doctor zijn en dat zal misschien beter zijn... Maar volgens mij is er haast geen verschil tussen deze 2?
    Waarom zou ik die van 45 moeten kopen omdat die duurder is en waarom niet die van 20 bij sannie? Misschien kunnen jullie het mij vertellen
    In elk geval bedankt voor het bekijken en eventueel beantwoorden van deze vraag.

    Groeten, Bodahir

    Edit: oke er zal misschien een klein verschil van kwaliteit bij zijn... maar 45/20=2,25 het zal niet 2,25 keer zo slechter zijn???
    Last edited by Bodahir; 12 February 2010, 20:20.

    #2
    Re: Type autoflower Lowryder... welke???

    Die van Sannies zijn Lowryder #1 en die van azarius Lowryder #2, maar dan nog denk ik dat die van the joint doctor veel stabieler zal zijn enzo, er is denk ik veel verder mee doorgekweekt dan die van sannies.

    Comment


      #3
      Re: Type autoflower Lowryder... welke???

      Oja oops... die zijn lowryder 2 inderdaad... ik bedoel die op dutch-headshop staan... ook lowryder 1 en kosten 42,50
      Bodahir

      Comment


        #4
        Re: Type autoflower Lowryder... welke???

        Nou die van Sannie zij goed hoor heb ze gekocht en gerookt van de 10 zaden 7 vrouwen
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Type autoflower Lowryder... welke???

          Belladonna, het gouden woord krijg ik graag van jou!
          Ik ga ze meteen bestellen

          Bodahir

          Comment


            #6
            Re: Type autoflower Lowryder... welke???

            Hey,

            'n Goeie lowryder of autoflowerplantje zijn bvb (weet ik uit ervaring):

            Delecious Seeds - La Diva = lekker fruitig
            Easyryder (=Lowryder2xAK47) = ook verassend goed van smaak

            Beiden hebben ook nog 'n leuke opbrengst, naast 'n goeie smaak nog. Greetz!

            Brewer

            Comment


              #7
              Re: Type autoflower Lowryder... welke???

              Gewoon effe melden.. De La Diva van Delicious Seeds is uiteindelijk echt wel top. 'n Kennis van me oogste van dit soortje 'n leuke 30gr van 1 plantje, plantje van ongeveer 50-60cm hoog, onder 600w hps. Mooi resultaat qua opbrengst voor 'n autobloeier/kortbloeier, en zoals ik reeds eerder zei is de smaak ook wel aangenaam, fruitig, zoet, maar ook niet te, bikke complex nog, goe gewoon. Aaaanrader!

              Greetz!

              Comment


                #8
                Re: Type autoflower Lowryder... welke???

                Aaah BREWER, ik zie nog 2 reacties van jou. Na mijn beslissing al te hebben genomen heb ik niet meer op dit topic gekeken.
                Het ging er mij een beetje om welke van de lowryder's beter was, maar de Easybud's had ik ook al gezien, volgens mij ook een topper. En Greenhouseseeds is ook met een nieuw type op de markt gekomen, de Green-O-Matic. Maar 30 gr. is best een goed resultaat voor een autoflower geloof ik. Hoop dat je Kennis er meer had staan
                Bedankt voor je reacties, Bodahir

                Comment


                  #9
                  Re: Type autoflower Lowryder... welke???

                  Ik test dit seizoen de Royal automatic van RQS via boboseeds en lowryder 2 van een particuliere kweker. Reden om die twee aan een testje te onderwerpen is de gerapporteerde lekkere smaak in combinatie met een voor autoflowerbegrippen redelijke opbrengst.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Type autoflower Lowryder... welke???

                      Doen ik Brewer, een kweekverslag zit er niet in maar zal de uitkomst zeker posten. Ben erg benieuwd naar dat soortje
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment

                      Bezig...
                      X