Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ripper seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • QnQ
    replied
    Via seedfinder kun je de genetica zien.
    Leuke namen, maar ik zie ook wel wat bekende genetica die ze gewoon een andere naam gegeven hebben.
    Je kunt (bijvoorbeeld) een Afghaan kweken en die Double Glock noemen, dat mag, maar waarom zou je.
    En als je er dan verder mee kruist dan maak je een Black Valley., das mooi....
    Maar die Black Valley is een Double Glock x Hindu Kush selectie.
    Als je dan bij Hindu Kush kijkt, staat Black Valley er niet bij, bij kruisingen, omdat ze het een selectie noemen.

    Ik vind dat soort dingen een beetje jammer.
    Waarom moet je de genetische sporen uitwissen ?
    Het wordt steeds moeilijker te achterhalen welke genetica er nou eigenlijk echt in zit.

    Het komt waarschijnlijk omdat veel kwekers shoppen op naam.
    Als het maar bijzonder klinkt moet het wel bijzondere wiet zijn en soms is dat dus niet zo.

    De omschrijvingen heb ik verder niet gelezen want ik moest alweer lachen na 4 regels van de eerste gelezen te hebben.

    Mja, ik heb geen ervaring met de zaden verder.
    Misschien zijn ze wel zo goed dat je 64 bijvoeglijke naamwoorden nodig hebt om ze te omschrijven eh

    Zamnesia verkoopt ze ook zie ik.
    Die site is in ieder geval een stuk sneller, maar ze zijn daar ook een paar euro duurder
    Wietzaadjes verkoopt ze ook, die is weer een paar dubbeltjes goedkoper dan Zamnesia.

    Leave a comment:


  • Cookies
    heeft een topic gestart Ripper seeds

    Ripper seeds

    Iemand ervaring met ripper seeds zat ff bij hun te kijken en ze hebben leuke soorten voor schappelijke prijzen.
    Heeft iemand al wat van geprobeerd

    Gr cookies
Bezig...
X