Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrouwelijke zaden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vrouwelijke zaden?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen.
    Ik zit al een tijd met een vraag en hoewel ik al veel heb opgezocht op dit forum. Vind ik er niet echt een duidelijke uitleg over...het blijkt nogal een gevoelig onderwerp te zijn.
    Mijn vraag is namelijk: Hoe maken zaadbanken gefeminiseerde zaden?
    Ik stel deze vraag niet omdat ik zaden wil gaan kweken, integendeel wietplanten kweken zelf is al moeilijk genoeg vind ik. Maar omdat ik tot een tijdje geleden dacht dat ik wist hoe ze dat deden, maar dat blijkt nu fout te zijn.

    Voor ik op dit forum er begon over te lezen dacht ik dat zaadbanken dit deden door Mannetjes en vrouwtjes te kruisen tot ze een plant kregen met de wenselijke eigenschappen. Wanneer ze deze plant hebben gevonden, gaan ze een vrouwtje stressen zodat ze ballen aanmaakt. Met het stuifmeel dat van deze herma komt, gaan ze een ander vrouwtje bestuiven. Van dit vrouwtje nemen ze dan de zaden en dit zouden vrouwelijke zaden moeten zijn. Nu blijkt dat er van deze zaden ook veel herma's zouden af komen?? Hoe doen zaadbanken dit dan?


    #2
    Interessant... ik volg.
    (In b4 @LR2)

    Comment


      #3
      Zilverwater!!!

      Comment


        #4

        Mocht je het toch zelf willen gaan doen. Ziet er niet heel moeilijk uit

        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • GelatoPeach
          GelatoPeach commented
          Editing a comment
          Er moeilijk uit zien, nee... maar enkele video's later legt hij wel uit dat het mislukt is haha.

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Oh, dat heb ik dan weer niet gezien GelatoPeach

        #5
        Oorspronkelijk geplaatst door GelatoPeach View Post
        ... door Mannetjes en vrouwtjes te kruisen (je begint dus met reguliere zaden, nooit met feminized!!) tot ze een plant kregen met de wenselijke eigenschappen.
        Wanneer ze deze plant hebben gevonden, gaan ze eerst die eigenschappen stabiliseren dus terugkruisen op de originele man of vrouw. Dit duurt ongeveer 5-6 generaties.
        Daarna een vrouwtje stressen totdat ze ballen aanmaakt....
        hopelijk, kans bestaat dat ze het ook nu niet doen) toch ballen maakt, en voila...stuifmeel waar grotendeels vrouwtjes uit komen.
        Die kun je zichzelf of een andere (stabiele niet feminized) vrouw laten bestuiven.

        Voila, zo zou het moeten.............
        Het gebeurd alleen niet altijd zoals het zou moeten, want waarom zou je tijd en geld in dat langdurige proces steken als je de helft van dat geld in PR en reclame steekt en de zaadkopers je producten toch kopen omdat je bij google bovenaan staat in de resultaten ?
        En zo sta je opeens bekend als Herma-sannie of Royal herma queen.

        Het staat wel een paar keer volledig en wat uitgebreider beschreven hier op JD.
        Last edited by QnQ; 7 June 2020, 23:03.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • GelatoPeach
          GelatoPeach commented
          Editing a comment
          Klaar en duidelijk, bedankt!

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          En waar gebruiken ze zilverwater dan voor, Q?

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Last edited by QnQ; 7 June 2020, 23:34.
      Bezig...
      X