Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sterke soorten, hooge opbrengst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sterke soorten, hooge opbrengst

    Korting op 420shop
    Heey!

    ik heb 2 vragen;

    Welke soorten wiet hebben echt een hele sterke smaak, en sterk effect enzo?

    En welke staan bekent om hun hoge opbrengst?

    Ik hoor het graag van jullie

    Als je ervaring hebt met soortjes, zet gerust wat je ervan vond

    #2
    Re: Sterke soorten, hooge opbrengst

    Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
    En welke staan bekent om hun hoge opbrengst?
    smaak is persoonsgebonden > vind uit !

    qua hoge opbrengst zou ik denken aan een lekkere sativa > als je die goed verzorgt kan je in de takken klimmen om uberhaupt bij je opbrengst te komen of op het dak kweken natuurlijk
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Sterke soorten, hooge opbrengst

      De opbrengst hangt natuurlijk niet alleen van de soort af......

      Comment


        #4
        Re: Sterke soorten, hooge opbrengst

        Ja snap ik wel, maar ik vroeg me af of jullie gewoon een preciese soort kennen, die bekend staat om zijn hoge opbrengst

        Comment


          #5
          Re: Sterke soorten, hooge opbrengst

          Mijn voorkeuren zijn: Big Devil, een autoflower die best wel hoog wordt en zelfs -voor een ruderalis- een redelijk rookbaar product oplevert en de NLX, een reguliere plant. Sativa's (haze-soorten dus) zijn allen tot op heden aan budrot overleden, alvorens ik kon oogsten. Maar er zijn zat Deense buitensoorten die het ook goed doen. Je opbrengst kun je sturen: dat is gewoon afhankelijk hoeveel planten je ergens zet. Terzijde: aan een volgroeide NLX-plant zit je wel een hele avond te knippen en bij een Big Devil is het in 10 minuten geveegd.

          Comment


            #6
            Re: Sterke soorten, hooge opbrengst

            Okee bedankt Want ik wil graag kijken of ik zoveel mogelijk opbrengst kan krijgen, want ik neem zelf autoflowers, maar me vriend wil in zijn tuin de planten met de meeste opbrengst en dan een stuk of 3, en ik hhad ergens gelezen dat er planten waren met rond dde 800gram aan oogst, dus vroeg ik me af welke dat nou waren

            ---------- Post added at 10:31 ---------- Previous post was at 10:29 ----------

            600 grammes / m2
            wat betekent dat? hoeveel planten zijn een m2?

            Comment


              #7
              Re: Sterke soorten, hooge opbrengst

              dat zijn de fabeltjes die de wereld in gestrooid worden!!!
              je buitenoogst is ten alle tijden afhankelijk van het klimaat
              de rest is meestal grootspraak.

              als ik er van te voren al vanuit ga dat ik flink ga oogsten is al 80 % van de oogst mislukt
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Sterke soorten, hooge opbrengst

                kwaliteit gaat boven kwantiteit!
                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                Comment


                  #9
                  Re: Sterke soorten, hooge opbrengst

                  Ja dat weet ik wel, maar er zit wel verschil in, je haalt bijvoorbeeld meer uit skunk dan uit een lowryder

                  Comment


                    #10
                    Re: Sterke soorten, hooge opbrengst

                    als je aan pp of nlx stekken kunt komen,en je krijgt een warme zonnige zomer en een droge nazomer dan kan die 800 gram per plant er komen.

                    Comment


                      #11
                      Re: Sterke soorten, hooge opbrengst

                      Thx dat is nou handige informatie

                      Comment


                        #12
                        Re: Sterke soorten, hooge opbrengst

                        Alhoewel je daar ook 8 gram vanaf kunt halen, indien het niet gaat zoals het moet gaan....

                        Comment


                          #13
                          Re: Sterke soorten, hooge opbrengst

                          Ja vale dat weet ik, maar ik bedoel stel je voor alles gaat prima, welke plant heeft dan een hoge opbrengst, welke plant staat daar bekend om Ik weet ook wel dat dat heeel verschillend is en te maken heeft met hoe je ze plant, of je ze voeding geeft, of ze genoeg licht hebben etc.. Maar PP en Nlx weet ik nu al Want ik heb een grote tuin en wil veel van die enorme dames

                          Comment


                            #14
                            Re: Sterke soorten, hooge opbrengst

                            Ik weet van een Henkes Lolland van 880 gram op een Deens forum, maar dit is natuurlijk ook net als de rest niet de gemiddelde opbrengst...zou me daar absoluut niet op vastbijten de eerste kweken!

                            Comment


                              #15
                              Re: Sterke soorten, hooge opbrengst

                              Okee ik ga dit jaar voor, een paar autoflowers voor me guerilla spot, en voor wat thai's in de tuin iemand ervaring met thai x skunk?

                              Comment

                              Bezig...
                              X