Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paarse wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Paarse wiet

    Hehe, ik heb een paar weken geleden die zoektoch ook gedaan. Ik wil nu hoe dan ook een vol paars tentje. Hoe ga ik dit doen?

    Allereerst tot op de bodem uitgezocht welk soort ik het lekkerste vond uit de mogelijk paarse pheno lijst.
    Dit was een sativa dominante mogelijk paarse geworden, genaamd Royal Ulduz. Er zouden 60% paarse pheno's uitkomen.
    Als ik jou was zou ik even goed naar het soort Killing Fields zoeken, dat is namelijk 1 van de weinige soorten die word doorgekweekt om zn paarse pheno's

    Ik heb er nu 10 (reg) staan en ik ga deze zomer de paarse pheno hunten. Ik stek ze allemaal een keer zodat ik de genetica in de groei heb.
    Dan zet ik ze in de bloei en kijk welke de meest paarse, dus de beste, pheno is. Dan ga ik met die stek verder stekken zodat ik in de winter 4 exact dezelfde planten heb


    PS: Ik heb gister tot mijn verbazing ook rode hasjolie gemaakt. Ik had nog wat nat knipafval van Red Escape over en de oplossing werd rood, net zoals de ontstane hasjolie
    image[9].jpg

    Comment


      #17
      Re: Paarse wiet

      Zo zo... dat is precies confituur

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

      Comment


        #18
        Re: Paarse wiet

        Coeberg olie ?


        grtz Budha

        Comment


          #19
          Re: Paarse wiet

          Jij zit gewoon een pannenkoek met bosbessenjam te maken daar, dat kan niet anders..haha, wtf
          Wow, da's pas echt mooi spul.
          Heb je daar ook topjes tussen gedaan dan, want de Red Escape heeft toch meestal groen blad ?
          Net als m'n bubblegum...ik zie me haast verplicht om daar ook eens olie van te trekken nu, om te zien wat voor verrassing dat brengt..
          2012-05-16B2.jpg (zaadtopje)
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Re: Paarse wiet

            Hehe tnx mensen, het lijkt idd net jam. Lekker sterke wietjam

            Q, er zag ook nog flink wat fluff doorheen dat ook paars was, dat zal t wel geweest zijn. Ik wist eerst niet of ik het wel goed gedaan had. Dat ik door de ethanol bijv ook anthocyaan gescheiden heb van de wiet.
            Het kan ook zijn dat de tricho's paars waren, ik heb wel een paar keer paarse tricho's gespot destijds. Helaas geen op de foto genomen, achteraf is dat zonde gebleken dus.
            Ik denk dat alleen paarse hasjolie verkregen kan worden op de alcohol manier. Want op internet zie ik vrij veel mensen die van een paarse pheno plant bho maken maar een goudkleurig resultaat overhouden.
            Erg apart iig

            Ik had op wf een vraagtopic opgestart om antwoord daarop te krijgen (omdat op wf meer oliegebruikers zitten en het upload de foto's wat fijner). Gelukkig is hasjolie hier nu ook geen taboe meer.
            Ik zal toch maar eens even de foto's uploaden dan

            Ik begon gisteravond met hasjolie maken met behulp van alcohol. Ik deed (nat) knipafval + fluff van een plant met paarse toppen in een panty en daar overheen alcohol 96%. Het mengsel begon al direct paars te kleuren.

            Ik heb 7 minuten gekneed zodat de trichomen allemaal gemengd werden met de alcohol.
            Dit mengsel heb ik au bain marie in een rijstekoker op cook gezet. Uiteraard onder een hard zuigende afzuigkap. De ethanol ging snel uit de oplossing en ik hield een rode smurrie over.

            Foto's van het proces:

            image.jpg image[1].jpg image[2].jpg image[3].jpg image[4].jpg

            image[5].jpgimage[6].jpg image[7].jpg image[8].jpg image[9].jpg

            Als het echt olie is dan ben ik er wel even verdomd trots op Gek genoeg kan ik er niets van terugvinden op internet.

            Van het weekend ga ik het testen.

            Comment


              #21
              Re: Paarse wiet

              Damn.... vet hoor!

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

              Comment


                #22
                Re: Paarse wiet

                Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                [ATTACH=CONFIG]227751[/ATTACH]
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #23
                  Re: Paarse wiet

                  Knappe foto's van je rode hasj olie. Weet een ding dat met zien ervan dat ik plots veel goesting hebt in boterham met confituur.

                  Zal binnenkort een leuke dag hebben als ik mijn plantje zal oogsten en ook aan kokkelen zal slaan .
                  In ieder geval na de oogst 2 verschillende soortjes autoflowers planten die paarse toppen geven. (met zeker een kweekverslag ervan)

                  Er staat mij nog veel kweek plezier te wachten wat ik nu al heb met AF. Dus het plezier van soortjes te kruisen enz...daar moet ik nog aan beginnen. Mag nu tegen mijn dokter zeggen dat ik nog een verslaving erbij hebt, het plezier van kweken is inderdaad een hobby die zeer verslavend is.
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                  Comment


                    #24
                    Re: Paarse wiet

                    Daar hebben wij denk ik allemaal last van... haha

                    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                    Comment


                      #25
                      Re: Paarse wiet

                      dat had ik van Q zen paarse bbg ook ( rode olie )
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment


                        #26
                        Re: Paarse wiet

                        iemand ervaring met deze http://420shop.nl/blue-berry-feminis...iff-seeds.html is de enige paarse die ik gevonden hebt op de 420schop
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                        Comment


                          #27
                          Re: Paarse wiet

                          staat eronder, en daar staan nog 3 blauwe bij 420.
                          Er zijn 10-tallen blauwe/paarse soortjes die je zo kunt kopen.
                          Een snelle search op seedfinder.eu levert me al 40+ soortjes op.

                          huh wat K1, je had daar ook gekleurde olie van ?
                          Mooi man, hoef ik dat niet zelf te proberen, ghehe....

                          Ik wil je wel wat bubbelzaden sturen odyssee, maar da's regulier zaad heh, en garantie tot de deur van m'n koelkast en ik doe niet aan service of vervangen van zaadjes door fuckups enzo.
                          Last edited by QnQ; 16 May 2014, 14:27.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #28
                            Re: Paarse wiet

                            Vloekt heb hier al de verschillende zaadbanken op 420 schop afgelopen. Maar ga voort op de foto's tot ik paars zie en dat is het geval niet wel al een rode en blauwe gevonden. Zeker al 20 namen in de zoekrobot gedaan en vind niets, zal zeker aan mij liggen dat ik iets verkeerd doe. En geheugen laat mij in steek om namen te onthouden terwijl ik op zoek ben.

                            Dus help vind mijn tweede soortje niet

                            Extra vraag wat mijn bedoeling is met paarse wiet.
                            Wil dan starten met 2 * 2 plantjes van elke soort die paarse toppen afgeven en met femzaad gewoon omdat ik het een mooi kleur vind en ook omdat ik nog nooit paarse toppen gedroogd hebt gezien in mijn leven.

                            -Wil met die twee soortjes die ik zal hebben dan mijn allereerste poging doen om ze te kruisen, dus ga ook een mannelijke plant nodig hebben. Zal dan wel met liefde wel de bij spelen om te bestuiven. Wat is de gemakkelijkste manier om aan paars zaad te komen die vrouwelijk zijn + 1 mannelijke plant?

                            NB mochten er mensen zijn die toevallig er liggen, wil ik gerust er paar afkopen van jullie of ruilen maar heb enkel nog 3 autoflowers royal dwarft, ben pas begonnen
                            Last edited by odyssee; 18 May 2014, 10:21.
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                            Comment


                              #29
                              Re: Paarse wiet

                              Feminized zaden en kruissen met een man is al geen goede optie pak dan regulier zaad.
                              Die paarse plaatjes op internet zijn leuk maar 9 van de 10x heb je gewoon een groene plant omdat de meeste pas paars worden bij kou.
                              Met 2x2 plantjes is de kans heel klein dat je wat paars overhoud of je moet idd bij members rond gaan kijken.
                              Zo ben ik nu al 19 weken bezig met een kleine selectie van de 10 reguliere zaden is 1 vrouw paars.

                              Suc6 met de zoektocht

                              Comment


                                #30
                                Re: Paarse wiet

                                Als je auto's wilt dan is misschien de 'red family' van Sweet Seeds wat voor je..... (Black Cream, Red poison etc.)

                                Comment

                                Bezig...
                                X