Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paarse wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Paarse wiet

    Je moet altijd rekening houden met groene pheno's. Want de meeste soorten zijn niet stabiel op kleur. Als jij 2 zaadjes plant van een soort die mogelijk paarse pheno's levert dan heb je al heel veel geluk als je er 1 vindt.
    Als je echt voor paars gaat zul je ze moeten stekken van een paarse moeder of je zet er een aantal en selecteert de paarse pheno's eruit.

    Dat kruisen zou ik maar weglaten want daar komt veel meer bij kijken.

    Zoeken op soortjes die veel paarse pheno's geven en tegelijkertijd ook nog aan je behoeftes voldoen is best lastig ja

    Comment


      #32
      Re: Paarse wiet

      Natuur zit wonderlijk in mekaar. Blij dat ik intussen gelezen hebt als je paars koopt dat het ook niet altijd paars is als plant, dit vermijd al een teleurstelling in geval van groen.

      Heb mijn tijd liever vroeger dan later maar zal paars in mijn kweekhok hebben. Wie zoekt die vind zeggen ze.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

      Comment


        #33
        Re: Paarse wiet

        Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
        Je moet altijd rekening houden met groene pheno's. Want de meeste soorten zijn niet stabiel op kleur. Als jij 2 zaadjes plant van een soort die mogelijk paarse pheno's levert dan heb je al heel veel geluk als je er 1 vindt.
        Als je echt voor paars gaat zul je ze moeten stekken van een paarse moeder of je zet er een aantal en selecteert de paarse pheno's eruit.

        Dat kruisen zou ik maar weglaten want daar komt veel meer bij kijken.

        Zoeken op soortjes die veel paarse pheno's geven en tegelijkertijd ook nog aan je behoeftes voldoen is best lastig ja
        Al moet ik zeggen dat Sannie volgens mij soms wel op paars selecteert.
        Ik weet dat je b.v bij cheestral veel kans heb op de paarse pheno
        sigpic

        Comment


          #34
          Re: Paarse wiet

          Klopt, zn killingfield moet uiteindelijk 100% paar worden. Verder heeft die idd meer soorten met paarse phenos omdat hij met zn eigen soorten onderling veel kruist.

          Killing fields kom hier sws nog een keer in de tent te staan

          Comment


            #35
            Re: Paarse wiet

            Ik vind de roze KF veel mooier.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #36
              Re: Paarse wiet

              Heb je daar Foto's van Qnq?
              sigpic

              Comment


                #37
                Re: Paarse wiet

                hoop dat QnQ er een foto van heeft roze

                Intussen mailtje gestuurd naar de 420 schop en heb paar soortjes gekregen als tip, denk dat de volgende ronde deze zullen zijn

                http://420shop.nl/frisian-dew-dutch-passion.html vrouwelijke wietzaden.

                Intussen geleerd hier dat je enkel met reguliere zaadjes kan bestuiven dus als tweede soortje neem ik
                http://420shop.nl/purple-1-dutch-passion.html hier is wat ik verstaat een gokspel hoeveel mannelijke of vrouwelijke planten je hebt, wij zien het wel.

                Als je stuifmeel opvangt en bewaard hoelang blijf dat stuifmeel goed, is dat zoals zaadjes als je het correct bewaard je het ook jaren kan bewaren?
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                Comment


                  #38
                  Re: Paarse wiet

                  Nope, fotootje kan ik even niet vinden.
                  Er stond een mooi verslag op WF van een jaar of 7-8 geleden toen er roze Killingfields voorkwamen tijdens het selecteren van Sannie.
                  Het had wel iets weg van een Panama ook met prachtige roze pistils.
                  WF heeft een tijdje geleden vanalles omgegooid waardoor bij oudere topics alle foto's weg zijn.
                  Dat forum is dus een beetje nutteloos geworden als naslagwerk.

                  Stuifmeel kun je niet zo lang bewaren. (is een topic van)
                  Buiten de vriezer hooguit 2-3 weken als je het donker, koel en vochtvrij bewaard.
                  In de vriezer schijnt het wat langer te kunnen, maar daar heb ik geen ervaring mee, ik heb geen vriezer
                  Ik heb het wel in de koelkast geprobeerd, en dan is de werking na een paar weken al volledig weg.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #39
                    Re: Paarse wiet

                    Dit is ook wel een leuke Purple Buckeye.
                    buckeye_purple.jpg

                    Comment


                      #40
                      Re: Paarse wiet

                      Dit is Purple Buckeye net voor de oogst zelfs de Resin is paars.
                      purple resin.jpg

                      Comment


                        #41
                        Re: Paarse wiet

                        Super mooie plant mway! Als het een sativa dominante was zaten er meteen een paar in het winkelwagentje

                        Comment


                          #42
                          Re: Paarse wiet

                          Het is een echte indica.
                          Ze vraagt wel 60 dagen groei voor een goede opbrengst.
                          Bloeitijd 7/8 weken.
                          Heb er een f1 kruising van liggen.
                          Skunk Buckeye Skunk x purple Buckeye
                          Hoop dat de skunk wat van de groeitijd afhaal maar dat de paarse resin blijft.
                          Last edited by MWay; 2 June 2014, 17:17. Reden: info vergeten

                          Comment


                            #43
                            Re: Paarse wiet

                            Paarse resin zo mooi om te zien en gaan we zeker aankomend jaar kweken en roken
                            purple resin.jpgPurple Buckeye

                            Comment


                              #44
                              Re: Paarse wiet

                              die ga ik op de voet volgen!


                              Sent from Tapatalk

                              Comment


                                #45
                                Re: Paarse wiet

                                Val ik met mijn bubblekush net buiten de boot. Of mag rose/roze/pink ook? Dan schiet ik binnenkort effe een kiekje.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X