Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie kan mij helpen bij het kiezen van een afuiging?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wie kan mij helpen bij het kiezen van een afuiging?

    Korting op 420shop
    Hallo Leden,


    Graag zou ik jullie hulp willen inschakelen bij het inrichten van een leuke kweekkast . Ik ben al begonnen met een kweek in een kast met een 600w LED light, alleen wil ik deze kast optimaliseren om mijn planten de juiste benodigdheden te geven om zo goed mogelijk te kunnen groeien.

    Hieronder een foto van de LED

    De foto hieronder is net gemaakt. Ze is nu 29 dagen uit. Het gaat om de Sour Diesel Haze autoflower. Tot op heden heb ik geen voeding gebruikt. De grond waar ze in staat is een mix van zaai en stekgrond en moestuin grond.



    Nu wil ik graag een kweektent gaan halen of zelf een lege kast in mijn huis ombouwen. In de kast is plek voor 5 planten. Als ik een kweektent haal moet deze ook capaciteit hebben voor 5/6 planten. Nu ik er een heb is afzuiging nog niet nodig maar dit is wel noodzakelijk als ik 5 planten wil kweken. Nu ben ik gaan zoeken op internet en kom ik uit op 2 verschillende soorten afzuigers. Het verschil zit hem in het model en het wattage kwa energie kosten.

    Hier onder zie je de 2 verschillende soorten afzuigers. Zouden jullie mij kunnen vertellen welke ik het beste kan nemen en waarom?

    Afzuiger 1: http://www.jr-luchttechnieken.nl/epa...line%5B3%5D%22

    Afzuiger 2: http://www.jr-luchttechnieken.nl/epa...0RK%20125LS%22


    Alvast bedankt met het op weg helpen naar een goede kweek. Mocht er iets niet duidelijk zijn of je hebt meer informatie nodig om mij goede informatie te kunnen geven vraag dit dan. Ik zal zo snel mogelijk proberen te reageren.

    Groetjes,
    Organic Blaze


    #2
    ligt het aan mijn safari browser dat jou foto's niet zichtbaar zijn??
    No Mercy Supply - No Mercy Shop

    Comment

    Bezig...
    X