Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koolstoffilter op mechanische ventilatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Koolstoffilter op mechanische ventilatie

    Korting op 420shop
    Goeden avond,

    mijn hele tent(tje) van 60*60*160 met 3 jonge plantjes onder 150 COB LED heb ik op de bij ons bovenste verdiepping aangesloten op de mechanische afzuiging welke het goed doet icm met mijn tentje. Echter gaan ze best ruiken al na 2 weken en geloof dat het boven via de wind niet zo snel beneden op straat e.d. zou gaan geuren maar wil er toch een filtertje op zetten. Nou kan ik alleen niet vinden hoeveel m3 deze afzuiging is wanneer die gewoon hele dag rustig staat. Je hoort hem dan heel lichtjes als je bij de softbox staat dus denk rond de 150m3 oid. Zou dit filtertje in dit soort gevallen geschikt zijn? http://www.eugrowshop.eu/nl/luchttec...ffilter-160m3/
    en wat als hij achteraf dus de klein of ruim gepakt bleek hoe merk ik dit dan?

    heel erg bedankt

    #2
    Ik denk niet dat dat gaat werken.
    De mechanische afzuiging in een huis heeft veel meer plaatsen waar hij lucht zuigt, als je er eentje afdekt, of in dit geval een filter aanhangt- zal hij wat meer afzuigen uit de andere gaten, en wat minder of niets op de plek van het filter.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Als ik er iets voor houd blijft hij goed aanzuigen ondanks dat hij "verstopt" is dus dat lijkt me niet zo heel erg het geval. Verder vraag ik mij af of het sowiso echt een must is in mijn geval gezien de huizen hier tot 3 hoog staan en het er altijd wel waait en voor een 60*60 tentje lijkt mij de wind dan wel voldoende. Maar gezien wat ik lees schrikt het net gebruiken van een filter mij best meteen af het niet te doen maar dat is misschen gewoon niet nodig dan

      Comment


        #4
        Als je alleen een boete zou krijgen zou ik ook zeggen, pft, we proberen het gewoon zonder, en als ik bezoek krijg gooi ik er wel een filter bij.
        Maar de consequenties zijn veel groter, met een wietplant in je huis wordt je ongeveer hetzelfde behandeld als een pedofiel die de hele speeltuin in de buurt gehad heeft.

        Kun je niet bij die afzuiger komen ?
        Ik heb er eentje in de zolderkast zitten van +/- 350 kuub voor het hele huis maar ik denk dat dat overal wel anders zal zijn.
        Voor die 3 tientjes zou je dat filtertje kunnen proberen. Als die te klein is gaat de geur erdoor, als die veel te groot is ook.
        Alles er tussenin is goed
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X