Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek en 2 bloeiende

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Vandaag staat ze 3 weken in bloei vanaf voorbloei.
    ze is nu ongeveer 80cm
    er staat 8 weken voor de bloei maar wacht het af.
    Attached Files

    Comment


      #17
      Foto 3 de Autoflower is nu 58 cm en er staat 11 weken voor van zaadje tot klaar. Denk zelf vanaf boven de grond 11 weken en dan klaar Hahah maar gaan het zien.

      foto 1 is de Purple haze die is 4 weken oud en voor de bloei staat 10weken. Heb haar gisteren 12/12 gezet ivm dat mijn planten niet te hoog kunnen worden.

      Foto 2 is de Amnesia die is ook 4 weken nu en gaat vanavond op 12/12. Ze is wel de kleinste plant maar voor haar bloei staat 12 weken.
      Attached Files

      Comment


        #18
        Gaat lekker al zeg ik het zelf
        Attached Files

        Comment


          #19
          Kleine update van de bloeiende.
          De andere moet ik even foto van maken en zet ik er later op.
          Alles groeit goed en de bloeiende bloeien goed.
          Ben erg benieuwd naar de komende weken.
          Attached Files

          Comment


            #20
            Hey Mammy, je dames zien er al goed gezond uit! Had wel een vraagje met welke lichtbron kweek je? :o is dit achter glas of gebruik je een lamp?

            Comment


              #21
              Hoi dank je wel.
              Ik gebruik een hps 250 watt lamp maar niet volledig.
              In het begin gebruikte ik alleen balkon en raam maar merkte dat ik dan helemaal niet te roken ga krijgen.
              Meestal zet ik hem van 10 tot 2200 aan maar alleen de Autoflower staat vanaf 19uur alleen eronder want de 3 andere dames slapen van 7 tot 7.

              Comment


                #22
                De Amnesia heeft nog geen bloei maar groeit wel goed.
                Attached Files

                Comment


                  #23
                  De Purple haze ook nog geen bloei maar groeit ook lekker alleen de blaadjes staan als omgekeerde kano's en ben er nog niet achter of het nu te weinig of te veel water is.
                  Attached Files

                  Comment


                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Teveel.

                  #24
                  De Afghan Autoflower staat in bloei en worden steeds meer echte topjes.
                  Ze wordt alleen wel rap geel vanaf onder.
                  Heb vandaag een mix gegeven van groei en bloei maar was maar ongeveer 1ml bij elkaar op een liter want groei heb ik pas 1 keer eerder gegeven.
                  Attached Files
                  Last edited by Mammy; 18 September 2017, 22:03.

                  Comment


                    #25
                    Vandaag de Afghan Autoflower bloeivoeding gegeven en nu kijken of ze stopt met geel worden.
                    De volgende Autoflower zal ik zeker in een grotere pot zetten en hoop dan dat ik dit probleem minder snel zal krijgen. Voor nu hoop ik dat de bloeivoeding haar helpt tegen het geel worden.

                    Comment


                      #26
                      Na de tip om de Afghan Autoflower toch over te potten ivm voeding te kort heb ik dit gedaan gisteren. De hele kluit ging er mooi uit en zo in een iets grotere gezet met verse aarde. Nu net ook op aanrader wat groeivoeding gegeven. Nu kijken of de vergeling stopt. Ze is vandaag 5 weken oud.
                      Attached Files

                      Comment


                        #27
                        De Amnesia is nu 5 weken en 2 dagen en staat sinds ze 4 weken is op 12/12 maar nog geen voorbloei te spotten (lol)
                        Attached Files

                        Comment


                          #28
                          De Purple is 5 weken en 3 dagen oud.
                          sinds ze 4 weken is op 12/12 en sinds 2 dagen voor bloei. Wel nog steeds omgekeerde kano bladeren maar ligt niet aan te veel water. Heb nu washandje en bakje water erbij staan mis luchtvochtigheid te laag.
                          Attached Files

                          Comment


                            #29
                            Mijn grote dame kan zo genieten van haar bloei
                            Ze ruikt heerlijk en ben echt aan het aftellen (lol)
                            Ze is sinds 15juli bij mij dus de oudste van alle.
                            Denk dat ze toch wel 12 weken oud is.
                            sinds 4 weken staat ze op 12/12 en had toen al voorbloei. Er staat 8 weken ongeveer voor haar bloei. Ze is nog heel mooi groen op wat vlekjes na die er al een tijd zitten. Ze krijgt af en toe wat bloeivoeding.
                            Attached Files

                            Comment


                              #30

                              Comment

                              Bezig...
                              X