Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mono stikstof

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Organisch
    replied
    Stonerski, al doende leert men.

    Je stelt veel vragen die met een nachtje leeswerk kunnen beantwoord worden.
    Ik heb veel vragen, heel veel vragen. Bijvoorbeeld, over VPD, hoe dat nu de voedingsopname belemmerd etc. Maar zelfs op andere fora sta ik er een beetje vergaapt op te kijken. Men zegt dat ik dat moet begrijpen om een ideale voedingsopname te bereiken. Maar ik heb daar nu al 3 nachten aan besteed, wat ik geleerd heb: Het kost geld om "ideaal" te boeren.

    Het zijn uw eerste teeltjes he. Probeer daar plezier en vooral ervaring uit te halen. Ik zeg het je nogmaals, mijn beste resultaat was een teelt waar ik quasi niets voeding gaf. En ja ik had ook onderaan verkleurde bladeren, maar zolang alles rond de toppen schoon groen blijft kan je blijven gaan. Als heel uw plant geel trekt is daar stikstof op gieten geen aangewezen oplossing. Er kunnen namelijk andere factoren spelen waardoor ze geel trekt. Soms moet je gewoon alleen water geven en later terug opstarten met een lichte dosis bloeivoeding.

    Men hoort het hier niet graag. Maar PowerZyme helpt heel goed het bodemleven stabiel te houden en vergeling van bladeren te voorkomen. Op WF zijn ze het daar wel over eens en daar spreken ze uit ervaring. Ik werk ook met PowerZyme en geen significante vergeling meer gekend sedert dien.
    [...]
    Last edited by QnQ; 19 October 2017, 09:38. Reden: Onnodige sneer verwijderd

    Leave a comment:


  • Stonerski
    heeft een topic gestart Mono stikstof

    Mono stikstof

    ik ga vandaag eens mono stikstof geven om dat ik te bleke bladeren heb moet ik die alle dagen geven als ze water krijgen of hoe zit dat
Bezig...
X