Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgie doet grote kuis in plantages

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie doet grote kuis in plantages

    Korting op 420shop
    ze vinden er toch regelmatig hoor in den Belgiek
    Na intensief speurwerk hebben rechercheurs van politie Erpe-Mere/Lede een wietplantage met 600 oogstrijpe plantjes ontdekt en ontmanteld. Eén persoon, een man van Turkse afkomst, werd opgepakt. Hij verschijnt vandaag voor de onderzoeksrechter.

    #2
    schande
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Een goede crimineel heeft geen strafblad.....

      Comment


        #4
        Ha, goeike.

        Comment


          #5
          die maken de hobby teelt het ook altijd maar moeilijker omdat ze wet daar door altijd maar strenger maken door zo een mannen
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              De aanleiding was overlast.
              Had die man een betere band gehad met z'n buren hadden ze dat onderling kunnen oplossen.
              Tja, en op de rechtbank benader je zo'n rechter beter op z'n eigen niveau, goed voorbereid net netjes in 't pak.
              Dit heeft dus niet geholpen in de beeldvorming van de recreatief gebruiker.

              Mja, 15 joints recreatief ?
              Zal wel aan m'n leeftijd liggen eh, maar dan val je wel in een andere categorie imo.
              Eens je zoveel wiet recreatief gebruikt zou je je misschien beter eens moeten melden bij de drugslijn.
              Niet om anderen te plezieren, maar om zelf iets minder afhankelijk te worden.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Sorry hoor 15 joints op een dag is niet normaal
                Blowen op je werk is ook niet normaal
                Dat de buren en bezoek geur overlast ervaren dat snap ik met 15 joints perdag
                Oja 600 plantjes is ook geen hobby van mogen ze hem opsluiten
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Organisch, gaat ge dan ook de volle pot betalen als er bv longkanker wordt vastgesteld? Want dan mag de staat tussen komen natuurlijk, maar vragen stellen bij 15 joints per dag, dat mag dan ni. Dat is nu net het hele punt van dat gedoogbeleid, als er sprake is van overlast dan word je harder aangepakt. Ik zal ni snel voor de rechter moeten verschijnen.

                  Comment


                    #10

                    Comment


                    • Organisch
                      Organisch commented
                      Editing a comment
                      Dus concreet: Waarom kan alcohol dat mij(n omgeving) zoveel problemen brengt wel recreatief maar cannabis dat mij(n omgeving) zo goed doet niet recreatief?
                      Dit is toch het toppunt van inconsequentie opgedrongen door de verzuurde fascisten in onze maatschappij.
                      Mijn gedacht.
                      Last edited by Organisch; 30 March 2018, 18:40.

                    #11
                    600 plantjes en hobby ? Haha klopt iets ni denk ik

                    Comment


                      #12
                      Het blijft toch frappat dat planten een probleem blijven vormen, maar je alcohol ongelimiteerd mag stokeren.
                      Terwijl cannabis nog niet de helft aan overlast veroorzaakt dan alcohol. In het weekend staan de spoedartsen, politie en brandweer geen overuren te draaien voor cannabis hoor. Vraag hen maar eens wat alcohol in vergelijking tot wiet kan veroorzaken. Het grote probleem bij jongeren is nu vooral bingedrinken.

                      Alcohol kan men dan wel sensibiliseren, zelfs reclame voor maken dat het sociaal en gezond kan zijn. Men zet daarbij dus minderjarigen aan, want je mag vanaf 16 jaar alcohol drinken. Veel van die jeugd doet in hun late studentenleven aan bingedrinken en daar moeten de hersenen dan niet volgroeien? Of welk excuus rechtvaardigt dit recratief gebruik dan en welk excuus houdt cannabis dan illegaal?

                      Comment


                        #13
                        Het heeft geen enkele zin om die vergelijking te blijven maken.

                        Comment


                          #14

                          Comment


                            #15
                            Interessant. Als Belg zijnde kwam ik toch al rare toestanden tegen hehe.
                            Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                            Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                            Comment

                            Bezig...
                            X