Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke potgrond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Is Lightmix al goed voor zaaiilingen?

    Comment


      #17
      Zaailingen lekker in zaai en stekgrond zetten
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • AutoOutside
        AutoOutside commented
        Editing a comment
        Ook voor autoflowers? had gelezen dat deze direct in hun "eindpot" moeten komen? In de kern wat stek grond en er rond andere grond dan best nemen zeker? Zou een pot van 20L volstaan voor buiten een autoflower voor toch een mooie opbrengst van te krijgen?

      #18
      Ik heb pasgeleden de perfecte mix gepost voor elke beginner. Iemand zou het op zich nemen om dat bericht te verspreiden onder andere beginners! Wie durft?
      majoo ?

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...stelling-grond
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


      • AutoOutside
        AutoOutside commented
        Editing a comment
        Oh, voorbij gekeken, sorry!

      #19
      Ik gebruik pokon universele tuin en pot aarde.

      Als ik bij dat tuin centrum online boven de 50 euro zit, dan is het bezorgen gratis.

      Dus ik bestel 5 zakken van 70 liter.

      Ik begon ooit met Godllabel light mix, dat was op zich wel beter omdat het luchtiger blijft als gewone aarde, maar dat prijsverschil is mij te groot, zeker met de 40 liter speciekuipen die ik nu gebruik.

      Ik maak de grond wel altijd goed los, al te grote takken haal ik er vaak uit.
      Een week of 6 hoef je dan geen voeding te geven. Daarna zie je vanzelf wanneer de planten lichter van kleur worden, en dus voeding nodig hebben.



      Lets not criticize but legalize

      Comment

      Bezig...
      X