Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke potgrond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Gps
    replied
    Ik gebruik pokon universele tuin en pot aarde.

    Als ik bij dat tuin centrum online boven de 50 euro zit, dan is het bezorgen gratis.

    Dus ik bestel 5 zakken van 70 liter.

    Ik begon ooit met Godllabel light mix, dat was op zich wel beter omdat het luchtiger blijft als gewone aarde, maar dat prijsverschil is mij te groot, zeker met de 40 liter speciekuipen die ik nu gebruik.

    Ik maak de grond wel altijd goed los, al te grote takken haal ik er vaak uit.
    Een week of 6 hoef je dan geen voeding te geven. Daarna zie je vanzelf wanneer de planten lichter van kleur worden, en dus voeding nodig hebben.



    Leave a comment:


  • AutoOutside
    commented on 's reply
    Ook voor autoflowers? had gelezen dat deze direct in hun "eindpot" moeten komen? In de kern wat stek grond en er rond andere grond dan best nemen zeker? Zou een pot van 20L volstaan voor buiten een autoflower voor toch een mooie opbrengst van te krijgen?

  • AutoOutside
    commented on 's reply
    Oh, voorbij gekeken, sorry!

  • LR2
    replied
    Ik heb pasgeleden de perfecte mix gepost voor elke beginner. Iemand zou het op zich nemen om dat bericht te verspreiden onder andere beginners! Wie durft?
    majoo ?

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...stelling-grond

    Leave a comment:


  • LR2
    commented on 's reply
    Ik kweek louter buiten, maar mijn potgrond staat droog binnen. Droog betekent geen beestjes en dat de afbraak van organisch materiaal toch wat trager verloopt.

  • kroket
    replied
    Zaailingen lekker in zaai en stekgrond zetten

    Leave a comment:


  • AutoOutside
    replied
    Is Lightmix al goed voor zaaiilingen?

    Leave a comment:


  • Urban
    commented on 's reply
    Zo is dat maar net

  • Ipie
    commented on 's reply
    Of dat je een emmer leeggooit!

  • Stemma
    replied
    Als je potgrond uit het tuincentrum of bouwmarkt koopt, kies dan niet voor een zwaar voorbemeste grond zoals 6 maanden voorbemest. Dat is vragen om problemen. Zaai en stekgrond durf ik daar wel aan, voor de rest ga ik ook liever naar een 'speciaalzaak' zoals een growshop voor goede aarde voor mijn planten. Als je binnen kweekt, bewaar je zakken aarde dan niet buiten.

    Leave a comment:


  • Bertus
    replied

    Leave a comment:


  • AutoOutside
    commented on 's reply
    Ik heb gezien dat het 38,95 euro is voor verzending.

  • Bertus
    replied
    6,95 meen ik. Maar dan bestel je toch meteen wat voeding etc mee. Ik heb een lijstje liggen in Mn kweekruimte met wat ik moet kopen of waar ik nog maar weinig van heb. Bestel dan het hele zooitje in 1 keer. Als je zo besteld dan zijn die 6,95 niet zo erg. Je moet natuurlijk niet voor 1 zakje die verzendkosten betalen (of je moet het wel heel graag willen) maar als je ook geen kokos en perliet in huis hebt dan moet je toch.

    Leave a comment:


  • QnQ
    commented on 's reply
    En wat zijn de verzendkosten ?
    Want die zijn altijd hoger dan een zakje grond kost, dat is het hele punt.

  • Bertus
    replied
    Lightmix is bij cityplants verzonden binnen een dag

    Leave a comment:

Bezig...
X