Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke koolstoffilter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke koolstoffilter?

    Korting op 420shop
    De eerste stekjes hebben zich boven de grond bewogen en nu ben ik dus van plan om toch iets meer geld te steken in mijn nieuwe hobby. Ga de volgende spullen bestellen:


    Mars hydro 70x70c160cm tent.
    Mars hydro st1000.

    Nu mijn vraag welke koolstoffilter+ventilator kan ik dan het beste kiezen.

    Dus hoeveel m3 raden jullie aan en ik kwam deze set tegen is dat iets:

    https://onlinetopgarden.com/nl/winfl...00-mini-filter.



    #2
    hallo, voor het koolstoffilter dat compatibel is met uw lamp en tent hoeft u zich geen zorgen te maken, het filter dat u presenteerde is goed, maar voor de prijs-kwaliteitverhouding zijn er deze

    https://onlinetopgarden.com/nl/lucht...te-300-pl-300m

    https://www.saucegrowing.be/nl/produ...-125mm-360m3-h

    Comment


      #3
      Top bedankt.

      Dacht eerst gewoon wat plantjes kweken maar nu ik er wat meer in duik zie je pas wat er allemaal bij komt kijken.

      Op naar een kilo de m2 . ( Ik hoop op 40gr ) voor de eerste kweek 20gr per plant.

      Had n.l 4 zaadjes geplant ( propagator) maar helaas 2.sijn maar ontkiemd. ( Heb nog 3 zaadjes gekoeld/donker liggen). Die ga ik zaaien als ik "pro" ben.
      Ga dit weekend alles bestellen. ​​

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Je bent inmiddels al pro zo te horen
        Good luck

      #4
      Ik doe al 5 rondes met precies die combi, wel in een 60x60 tentje. Is zeker niet fluisterstil, maar maakt ook niet mega veel herrie. Gewoon tevreden.

      In de 2e tent: zelfde fan in 80x80 tentje, filter een maatje groter wel. Gewoon tevreden👌

      De zoektoch naar een compleet fluisterstille en compacte fan vind ik maar een ramp. De wil is er wel, maar de weet niet

      ennuh ik raad je vooral niet aan bij otg te bestellen

      Comment


        #5
        Oke en waarom niet daar bestellen dan ?

        Comment


        • Highrider
          Highrider commented
          Editing a comment
          Telefoonnummer is niet meer te bereiken.
          Heb er vaak besteld in het verleden en er ging altijd wel wat mis (te laat geleverd of maar de helft)
          Na een belletje kwam dat altijd wel goed.

          Nu je ze niet meer ken bellen nemen ze een nog groter loopje met je en aangezien ze niet zo secuur te werk gaan ken je nog wel is 6maanden op je spulletjes moeten wachten

        • parakweker
          parakweker commented
          Editing a comment
          Om hieraan toe te voegen: er zijn al zeker 2 keer invallen gedaan door de politie bij OnlineTopGarden en daarbij computers in beslag genomen. Ik weet dit omdat ik een lamp via marktplaats verkocht aan een dame die daar haar potten had besteld voor haar exotische (legale) planten. Zij heeft 4 maanden later een huiszoeking van de politie gekregen waarbij ze vroegen waar ze de grote potten had staan.

          Heb OTG gemaild en zij bevestigden dat de politie tijdens een inval computers had meegenomen en dat die gebruikt kunnen zijn voor het opsporen van telers.

          Edit: Die inval bij OTG moet ergens tussen april en augustus 2021 geweest zijn, het meisje waarover ik vertel had de politie in september 2021 aan de deur staan. Wat waarschijnlijk haar niet hielp is dat ze een buitenlands klinkende achternaam heeft, eentje die door politie iig 'geprofileerd' zou worden.
          Last edited by parakweker; 12 May 2022, 08:32.

        • Italiano
          Italiano commented
          Editing a comment
          Wanneer was die inval?

        #6
        Zat net even wat reviews te lezen maar die komen er niet echt goed vanaf.

        Weet jij zo een betrouwbare partner voor het bestellen van mijn Mars hydro spulletjes?
        Last edited by Hebriblok; 11 May 2022, 19:28.

        Comment


        #7
        Tof bedankt.

        Zag dat ze een complete set hebben die past wel goed bij mijn wensen. Totaal 400.

        Nou ja dan maar een paar weken geen luiers kopen .

        Comment


        • Italiano
          Italiano commented
          Editing a comment
          Haha

        #8
        Kortingscode van 3% , of sommige sales 10% korting, ali verkoopt ook mars, maar idd .eu officeel zal t best zijn . Succes!
        Ganja always does the trick.

        Comment

        Bezig...
        X