Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de kweek 1ste keer auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2de kweek 1ste keer auto

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Dit is dus mijn 2de keer dat ik kweek. Maar deze keer zijn het autoflowers. Blue cheese, scherpet, hulkberry, watermelon, dosidos. Nu zijn ze bijna 4dagen sinds in ze in water heb gezet. Nu mijn vraag is of het echt zoveel verschil is tegenover fem zaad in de zaailing fase? 1ste oogst perfect verlopen!! Heb van mijn knipresten 15gr ice-a-lator kunnen maken met de goedkope versie van de bubblebags! En wtf wat een Kwaliteit! Vlammetje er tegen en direct vuur!
    Kast is 1,5 op 2,5 op 2m. Dat waren de beauty's van de1ste kkweek ooit voor mij
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Silas; 16 February 2023, 09:58.

    #2
    Heb je het substraat vantevoren ingewaterd tot knijpnat? dan hoef je nog wel een tijd geen water te geven.
    Ik denk dat mijn AF's pas na 8-9 dagen boven de grond wat water hadden gekregen.
    hou je de strek in de gate? wellicht lamp omlaag en aarde tot aan de rand van de pot, zaailingen kun je ingraven tt net onder de lobblaadjes
    Last edited by Silas; 16 February 2023, 10:00.
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


      #3
      Nee heb gewoon zaai en stek potgrond gepakt en van boven vochtg gemaakt . Als ik zaadje er in heb gezet nog beetje water bij gegeven. Maar de grond was wel beetje vochtig
      Heb vandaag mijn 400w hps op 48cm gehangen? Goed ?
      Maar let er indd wel op hoor. En geef nu gewoon seedbooster.
      Last edited by Silas; 16 February 2023, 09:58.

      Comment


        #4
        af en toe om de stam heen wat water geven , dan hebben we het over mililiters en zorg dat de stam zelf droog blijft.
        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

        Comment


          #5
          volgende keer zou ik de aarde vantevoren knijpnat aanwateren voordat het de pot in gaat. Dan hoef je de eerste 2 weken geen water te geven afhankelijk van je potgrootte.
          Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Kevvepufpufpas View Post
            Hallo,
            Dit is dus mijn 2de keer dat ik kweek. Maar deze keer zijn het autoflowers. Blue cheese, scherpet, hulkberry, watermelon, dosidos. Nu zijn ze bijna 4dagen sinds in ze in water heb gezet. Nu mijn vraag is of het echt zoveel verschil is tegenover fem zaad in de zaailing fase? 1ste oogst perfect verlopen!! Heb van mijn knipresten 15gr ice-a-lator kunnen maken met de goedkope versie van de bubblebags! En wtf wat een Kwaliteit! Vlammetje er tegen en direct vuur!
            Heb er ook goedkope kleindere gekocht was iets van 15 euro voor 5 dachtk.


            Bladeren zijn wel gansdroog omdat ik de tijd nog niet vond, dus benieuwd of het dan nog wel gaat....

            Comment


              #7
              Heb mijn afval 2weken ofzo in de vriezer geplaatst eerst 😁😁zalig resultaat!!!

              Comment


                #8
                Subke, succes! Ik behandel afjes net als fems, wel wat bladproblemen maar denk te droog geweest.
                Ganja always does the trick.

                Comment


                  #9
                  Zou zeggen maak een kweekverslag op t juiste subforum en dan kenne we je volgen/helpen
                  Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

                  Comment


                    #10
                    Wat scheelt er met 1van mijn autoqueen 😁? Is met geel stipje op bllad uit het zaadje gekomen??
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #11
                      zal een druppeltje water zijn geweest of blad dat heeft gezweet, lamp heeft dat stukje verbrand. heb je met water gesprayed met lamp aan ?
                      Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

                      Comment


                        #12
                        Neen heb nog geen water gesprayd op de blaadjes. Binnenkort vita race erop spuiten. Dus kan zijn dat de lamp te kort stond?

                        Comment

                        Bezig...
                        X