Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3 week oude autoflower staat omhoog
Collapse
X
-
Eerlijk koop een tensio meter dan krijg je het veel makkelijker goed.
Ik had exact hetzelfde probleem maar wist niet dat die meters bestonden en ben uiteindelijk gestopt omdat ik het niet goed van de grond kreeg.
Nu over op hydro en dat bevalt best maar had ik toen geweten dat tensio meters bestonden dan had ik nog steeds op grond gekweekt
-
Mss zoeken de blaadjes het zonlicht op beetje zoals een zonnebloem maar minder extreem😉
Komt de zon (licht) altijd van de zelfde kant waar ze staan?
-
De watergift is zo'n beetje het lastigste van het kweken , zeker buiten. Daarom ook gebruiken veel mensen een tensio meter, anders is het vrij lastig te bepalen.
Heb je die potgrond vooraf extra bewaterd ? Zo uit de zak zit er te weinig water in, in ieder geval. De plant zelf verbruikt natuurlijk nog bijna niets, maar dan ook kan de grond te droog staan direct vanaf de start. Geef gewoon eens een liter vanaf boven , en wacht het effect af . Hoe groot is de pot?
-
Hey dankje voor je reactie weer. Ik probeer de plant voldoende water te geven maar ook niet te veel, want lees overal dat je het beter te weinig geeft dan te veel. En de plant heeft nu ongeveer 10-8uur in zonlicht. Hoe kan ik zien wanneer de plant meer of minder water nodig heeft?
-
Had je post even over het hoofd gezien:
Hoe optimaler alle omstandigheden zijn des te sneller de plant groei . Het valt moeilijk te zeggen hoe optimaal jouw plant staat , het kan zijn dat er meer of minder water nodig is . Op de foto lijkt de plant nogal droog te staan . Geef gerust eens water vanaf boven , misschien is je grond her en der te droog.
Leave a comment:
-
Dan zal ze vanzelf wel sterker worden, valt verder weinig aan te doen . Zo gaan ze buiten vaak in het begin , er is niets mis .
-
Dat is zeker waar want onder veel licht kunnen ze al een stam hebben van dik 2 cm , na 3 weken !
-
Staat gwn hartstikke te strekke achter dat venster stoned poes, meer niet ja.
Hop gauw in het zonnetje dermee
Opletten wel, check bij (gestrekte) zaailingen en wind.
Leave a comment:

Leave a comment: