Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantje op kot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • elberto
    replied
    Re: Plantje op kot

    Okay, dankje voor het advies! Ik heb besloten er me voorlopig nog niet aan te wagen tot ik mijn eigen woning heb. Zelf al zou de geur niet zo'n probleem zijn zou het waarschijnlijk moeilijk worden omdat ik vaak weg ben, soms zelf langer dan een week en dan wordt het wat moeilijk om deftig voor het plantje te zorgen.

    Ik ga eens bekijken of dat ik me niet aan buitenkweek kan wagen.

    Bedankt in ieder geval en ik blijf me inlezen!

    Leave a comment:


  • Gamm
    replied
    Re: Plantje op kot



    Sluit me aan bij Berry.
    Indien je zonder afzuiging werkt en bang bent last te hebben van de buren doe je het misschien beter niet.
    Onderschat de geur gewoonweg niet. Zelf raak je na enige tijd enigszins gewend aan de geur en dit maakt het nog "gevaarlijker".

    Probeer het gewoon zou ik zeggen en je merkt het vanzelf wel.

    Leave a comment:


  • berry ryder
    replied
    Re: Plantje op kot

    1 plantje laat heel je kot stinken.
    Er zijn wel soortjes die minder ruiken. Maar ruiken doe je ze altijd.
    En die 10 weken is moeilijk haalbaar daar waar de meeste plantjes
    toch 8 weken bloei minimaal nodig hebben en het al een paar weken
    duurt voordat ze in bloei schiet.
    Ja zoals de andere al zeggen. Lees je een beetje in bij de microsectie.

    Leave a comment:


  • elberto
    replied

    Leave a comment:


  • Gamm
    replied
    Re: Plantje op kot

    Zoals in je bijna identieke andere topic reeds gezegd...Met de geur zal je zeker en vast geconfronteerd worden.

    Tips kun je vinden in de honderden kweekverslagen die je op dit forum kunt vinden.
    Best neem je een kijkje in de microkweek sectie.

    Leave a comment:


  • Rodigan
    replied
    Re: Plantje op kot

    Die AK-49 strain geurt volgens mij behoorlijk veel. Je kunt vrij goedkoop wel een koolstoffiltertje met bijhorende ventilator kopen hoor. Grtz

    Leave a comment:


  • EL Guerilliero
    replied
    Re: Plantje op kot

    als student zal deze zin jou niet onbekend klinken:

    Ga wat lezen!! Lezen over wiet cultiveren, verslagen lezen, lees vooral welk licht en welke andere benodigdheden je nodig hebt alvorens hier je grootste kleine plannen uit de doeken te komen doen ..

    je auto zaadjes link heb ik niet bekeken omdat jij op dit ogenblik geen idee hebt wat je wil ..

    kweken zonder geur is een utopie zeggen ze hier dus ook dat zit al niet zo snor als je denkt ..

    succes bij het instuderen van de materie die je hier op JD en op google.be terugvind ..

    alles wat je vraagt is hier zowat dagelijkse kost dus het is voor jou een kleine moeite, alvast veel kleiner als hier de hele uitleg voor jou te gaan doen ..

    Leave a comment:


  • elberto
    heeft een topic gestart Plantje op kot

    Plantje op kot

    http://www.wietzaadjes.nl/shop/ak-49...er-p-3717.html).

    Als iemand mij hierbij kan helpen en/of verdere tips en opmerkingen kan geven zal ik zeer dankbaar zijn!
Bezig...
X