Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen voor kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Binnen voor kweken

    Korting op 420shop
    Hallo mensen ik ben van plan om mijn ww binnen in een zelf gemaakte kast 1.60 x 60 x60 binnen voor te groeien tot dat ze groot genoeg zijn om van de zomer lekker naar buiten te kunnen

    mijn vraag is wat voor een lamp moet ik er boven hangen zijn 5 ww plantjes en kan ik eerst met lamp voor
    groeien. En dan naar buiten doen ivbm licht schema malvast bedankt voor de reacties Gr maik

    #2
    Re: Binnen voor kweken

    Je kan nu starten met alle soorten licht die goed zijn voor de plantjes. De vraag is hoe groot wil je je plantjes hebben voor je ze naar buiten schopt? Je bent nog wel wat vroeg want onder een lamp groeien ze aardig snel als ze de smaak eenmaal te pakken hebben.
    Zodra jij die 5 plantjes naar buiten gooit in april/mei zullen ze nog een aardige tijd door groeien waardoor je al gauw met dikke struiken komt te zitten. Dan hoop ik wel dat je een flinke lap grond heb want wietbomen van 3.5m worden niet graag gezien in woonwijken.

    Ik zou lekker onder spaarlampen,tl of een tneon setje gaan groeien een hps set is wat overdreven denk ik als je nu al gaat starten.

    greets

    Comment


      #3
      Last edited by QnQ; 29 December 2013, 16:36.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Binnen voor kweken

        ok bedankt maar wat voor een lamp ik had een 250 of en 400 watt hps lamp in gedachten en pas te zaaien rond mei of zou het wel kunnen om ze voor te groeien in een kast en dan na buiten te doen in pot gr maik heb een afzuiging van prima klima met regelaar en thermo 125 mm

        Comment


          #5
          Re: Binnen voor kweken

          HPS dient hoofdzakelijk voor de bloei.
          Gezien je enkel wil voorgroeien kies je best voor een HPI.

          250 watt HPI moet zeker en vast volstaan.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment

          Bezig...
          X