Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken op de vensterbank

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • jor74
    replied
    Re: Kweken op de vensterbank

    Ik kweek in een klein tentje (eerste x) maar wil ook eens de zon het werk laten doen. Scheelt ook stroomkosten.
    Vroeg me wel af... Wanneer het rijp is om ze buiten te zetten..ze zijn al flink aan de 28 graden gewend dus of dat goed is voor de plantjes betwijfel ik. En bijvoorbeeld regen... Ben niet van plan om bij elke regenbui ze binnen te moeten zetten. Wel gratis licht. Overigens ben ik er nog niet helemaal uit welke lamp ik zou moeten hebben voor tentje 60x60x140 en zo ook de afzuiging. Kan Iemand mij daarmee verder helpen? Heb de juiste kuub voor afzuiging nodig, maargoed dit topic ging over (vensterbank licht). Alvast bedankt.
    Last edited by jor74; 6 February 2014, 09:07.

    Leave a comment:


  • Dieter Krause
    replied
    Re: Kweken op de vensterbank

    Ik find een groei achter het zuid venster goed, als de geur geaccepteerd worden kan.
    Ik zou wachten tot minstens april voor sterke zon.

    Leave a comment:


  • Lovis
    replied
    Re: Kweken op de vensterbank

    En dan moet je de geur niet vergeten.. je huis gaat helemaal naar wiet ruiken

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: Kweken op de vensterbank

    Nee.
    Achter glas is geen goed idee.
    Dubbel glas houdt 30-40-50% zonlicht tegen !

    Als je nog nooit een plantje hebt groot gebracht, ga dan eerst eens oefenen met zonnebloempitten ofzo, da's goedkoper dan zaadjes van een paar euro.

    Leave a comment:


  • Klaaz
    heeft een topic gestart Kweken op de vensterbank

    Kweken op de vensterbank

    Hallo,

    ik heb nog nooit een plantje groot gebracht en wou dit graag doen.
    Ik vroeg me af of het mogelijk is om een lowryder op mijn vensterbank te zetten, ik heb een mooi groot raam op het zuiden gericht.
    Mijn vraag is dus of ik binnen nu en 3 weken al een plantje op mijn vensterbank kan zetten, of zou ik dan toch echt moeten wachten tot ongeveer mei? ( Qua zon )

    Zo ja, hebben jullie nog tips ?
    Bedankt!
Bezig...
X