Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moet je in één keer heel je plant oogsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: Moet je in één keer heel je plant oogsten

    Korting op 420shop

    #2

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
      Je kan ook prima delen oogsten. Loop je misschien iets meer risico op ziektes in de resterende plant, omdat je toch wonden maakt, maar dat valt allemaal wel mee ook. Heb het zelf vorig jaar ook gedaan met de buitenplanten.

      Nou krijg je vast ook opmerkingen dat je naar de trichomen moet kijken en niet naar de kleur van de pistels (haren), maar ik moet zelf nog een voorbeeld zien van waar dat echt scheelt. Bovendien dan nog de nooit eindigende discussie over of die trichomen dan merendeels helder, melkig of amberkleurig moeten zijn.

      Bedankt voor je reactie Wietefras, dus ik zou bijvoorbeeld volgende week m'n bovenste top weg kunnen knippen en de kleine topjes onderin nog wat laten groeien? En wanneer zijn m'n planten dan precies klaar? Ik lees overal als 75-80% van de haren bruin zijn ze klaar is... Ik probeer anders morgen een foto te uploaden dan hoor ik het wel van jullie.

      En btw hoe zou ik die toppen dan weg moeten knippen en waarmee kan dit hrt beste?

      Groetjes
      Last edited by NetKwekend; 6 June 2014, 23:57. Reden: Wat vergeten :3

      Comment


        #4
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

        Comment


          #5

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              trichomen moeten zien om zekerheid te hebben.

              IMG_0032.jpg Amber.jpg
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Dan mag je knappe foto's maken, aangezien we de trichomen moeten zien om zekerheid te hebben.

                [ATTACH=CONFIG]230434[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]230435[/ATTACH]
                Ik zal speciaal voor jou HELE knappe foto's maken, nee maar als dus trichomen dus een beetje melkachtig zijn of bruinig zijn ze rijp? En deze bevinden zoch op de kleinere bladeren om de toppen neem ik aan?


                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Hier een foto van een van mijn miezerige plantjes ( dit was de eerste zaaiing autofower don;t judge ), maar ik kan hiervan toch nooit de bovenste top wegknippen? Dan is me plant gewoon doormidden en ik denk niet dat dan de onderste topjes nog zullen groeien? image.jpg Als dit wel kan, maak dan met paint A.U.B een cirkeltje waar ik ;m af zou moeten knippen thx
                Last edited by NetKwekend; 7 June 2014, 10:29.

                Comment


                  #9

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Hoofdtop.jpg

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door phangngaone View Post
                          Op de rechtse foto die QnQ plaatse zie ja wat trichomen zijn

                          Wss heb je een loop of microscoop nodig om die te checken...
                          Ik snap dat dit de trichomen zijn, mijn vraag is of ze op de plek zitten die ik gemarkeerd heb? ^^.
                          Groetjes

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door phangngaone View Post
                              trichomen zitten overal op je toppen en bladeren, het kleverige spul dus...
                              Neem maar eens een vergrootglas, dan zal je zien wat we bedoelen.

                              succes
                              Zou ik eerst ergens aan een vergrootglas moeten komen

                              Comment

                              Bezig...
                              X