Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

na geel blad en andere problemen nu bloeifoto`s

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    na geel blad en andere problemen nu bloeifoto`s

    Korting op 420shop
    Iemand een idee hoe lang het nog mag duren???????









    Laat even weten of je de pics kan bekijken?IMG_5410.jpgIMG_5407.jpgIMG_5411.jpgIMG_5408.jpgIMG_5405.jpgIMG_5409.jpgIMG_5406.jpg
    Last edited by r66; 28 September 2014, 21:38.

    #2
    Re: na geel blad en andere problemen nu bloeifoto`s

    Je pics werken niet .

    Comment


      #3
      Re: na geel blad en andere problemen nu bloeifoto`s

      Ok Jammer. Als ik de link volg komt er wel een beeld. Kijk momenteel in firefox.

      Comment


        #4
        Re: na geel blad en andere problemen nu bloeifoto`s

        Nu zie ik ze wel en het gaat nog een hele tijd duren hoor

        Comment


          #5
          Re: na geel blad en andere problemen nu bloeifoto`s

          Dat staat net twee a drie weken in bloei reken op zeker 6 tot 8 weken nog.

          Comment


            #6
            Re: na geel blad en andere problemen nu bloeifoto`s

            Klopt dat ze net aan het bloeien is. Weet ook dat het wel een tijdje zal duren voordat we weer een stap verder zijn. Maar dit is mijn eerste poging en dan wil je nogal eens ongeduldig zijn. Ben wel heel benieuwd hoe het zich straks allemaal gaat ontwikkelen. Zou ik door middel van dit soort fotos ook kunnen achterhalen wanneer ik kan gaan oogsten? volgens mijn inschatting kan ik oogsten begin november, maar kan dus ook wel wat langer gaan duren. Hoop dat de weergoden me niet in de steek laten, en met vorst beginnen te dreigen.

            Heb ook een jongere variant staan die momenteel nog helemaal niets laat zien. Denk dat deze niets gaat worden dit jaar. Komend jaar ben ik van plan eerder te gaan beginnen en meer ruimte te geven. met name in de hoogte. Nu staat ze al meer dan 3 weken met haar top tegen het plafond. heb haar geknakt en met een gewicht hou ik de top van het plafond vandaan.

            Comment


              #7
              Re: na geel blad en andere problemen nu bloeifoto`s

              ik zit mijn toppen ook geel te kijken

              Comment

              Bezig...
              X