Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannetje / Vrouwtje

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Mannetje / Vrouwtje

    yup,100% zeker een man die bovenste!
    innige deelneming overigens

    ik denk trouwens dat ik op de 2de foto,de rechterboven oksel ook een bolletje in ontwikkeling meen te spotten?
    foto's zijn een beetje wazig dus ik kan fout zijn.

    Comment


      #77
      Re: Mannetje / Vrouwtje

      Ik heb even wat nieuwe foto's gemaakt. Wat denken jullie?

      _DSC6580.jpg_DSC6581.jpg_DSC6582.jpg_DSC6583.jpg_DSC6584.jpg
      Last edited by Suus; 11 August 2010, 18:59.

      Comment


        #78
        Re: Mannetje / Vrouwtje

        Volgens mij is dat vrouwelijk maar nog zeer pril, morgen weet je meer.

        Grtz

        Comment


          #79
          Re: Mannetje / Vrouwtje

          Woow goed om teweten dankjewel

          Comment


            #80
            Re: Mannetje / Vrouwtje

            Met het slechte weer de vorige week is een van mijn planten horizontaal gegaan en zo verder gaan groeien maar nu verdenk ik de plant ervan door de stress mannelijk te zijn geworden. Wat denken jullie er van?
            Attached Files

            Comment


              #81
              Re: Mannetje / Vrouwtje

              Die is 100% man wat jammer

              groetjes
              God was never on your side..

              Comment


                #82
                Re: Mannetje / Vrouwtje

                Hoi heb in een ander topic ook al gereageerd maar probeer het hier ook even. Ik heb een Hermafrodiet wat kun je nu met het zaad doen als het rijp is. Jaja planten zeggen jullie dan maar zoveel zaad hoef ik niet te hebben. Heb de plant sinds ik het ontdekte tussen de dames uit gehaald en hij staat nu alleen.
                Is het nu ook zo dat de vrouwtjes bevrucht zijn en zo ja hoe kan ik dat ontdekken bij de dames.W_2 (Custom).jpg

                Comment


                  #83
                  Re: Mannetje / Vrouwtje

                  kan ik mijn plant dus weggooien?
                  f67fdc0b23cb4e7887faac886557fddb.jpg

                  Comment


                    #84
                    Re: Mannetje / Vrouwtje

                    yep,dies voor de vuilbak

                    Comment


                      #85
                      Re: Mannetje / Vrouwtje

                      Kan iemand mij even helpen? Ik denk dat ik ongeveer wel weet welk geslacht ze zijn, maar als iemand dit even kon bevestigen zou dat handig zijn.

                      Plant 1 (+spinnetje): Mannelijk?


                      Uploaded with ImageShack.us

                      Plant2: Mannelijk?


                      Uploaded with ImageShack.us

                      Plant 3: Vrouwelijk?


                      Uploaded with ImageShack.us

                      Plant 4 (beide foto's zijn plant 4): Vrouwelijk?


                      Uploaded with ImageShack.us

                      Uploaded with ImageShack.us

                      Als je duidelijkere foto's nodig hebt moet je het maar zeggen.

                      Comment


                        #86
                        Re: Mannetje / Vrouwtje

                        1 en 2 kunnen in de kliko.
                        Die andere zou ik nog even aankijken.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #87
                          Re: Mannetje / Vrouwtje

                          Heb even een vraagje waarom moeten die mannen de vuilnisbak in .Je kan toch ook zaden ervan krijgen en weer ergens neer planten.
                          Mijn herma mannetje of wat dan ook staat nu in de bloei met veel witten bloemen eraan maar laat hem wel staan voor de zaden is mij verteld . De vrouwen staan in de kas en de heer buiten geen probleem toch of wel

                          Comment


                            #88
                            Re: Mannetje / Vrouwtje

                            Van een herma krijg je herma zaden. (nog veel meer kans op herma's) Veel geluk ermee.
                            Van alleen een mannetje krijg je geen zaad.
                            Stuifmeel moet op de toppen van het vrouwtje komen, zodat het vrouwtje zaden krijgt.

                            Pas maar op als je de deur van de kas open doet. Stuifmeel van mannen kan kilometers met de wind mee waaien.
                            Dus ook je kas in.
                            Last edited by QnQ; 14 September 2010, 17:35.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #89
                              Re: Mannetje / Vrouwtje

                              Oorspronkelijk geplaatst door Shalof50 View Post
                              Heb even een vraagje waarom moeten die mannen de vuilnisbak in .Je kan toch ook zaden ervan krijgen en weer ergens neer planten.
                              Mijn herma mannetje of wat dan ook staat nu in de bloei met veel witten bloemen eraan maar laat hem wel staan voor de zaden is mij verteld . De vrouwen staan in de kas en de heer buiten geen probleem toch of wel
                              Ik zal even HEEL kort omschrijven waarom hermafrodieten toch nog nuttig kunnen zijn: Hermafrodiete planten geven dus stuifmeel waardoor je zaden krijgt op vrouwelijke planten (of op je herma zelf). Indien een herma afkomstig is uit REGULAR zaad dan kan dit stuifmeel toch nog nut hebben. Dit stuifmeel zou namelijk, indien bestoven op vrouwtjes uit regular zaad, zaden voortbrengen die 100% vrouwelijk zijn. Indien je met FEMINISED (niet hetzelfde als VROUWELIJK zaad maar daar ga ik niet verder op in) werkt dan pleur je die hermas het beste de vuilbak in aangezien dat toch ietwat labiele genetica is (lees: slechte genetica wat stabiliteit betreft, zegt wel niets over het wietje dat er zal van af komen).

                              Zaad is de tegenhanger van wiet kan je zeggen dus hoe meer zaad hoe minder wiet.
                              Aangezien de meesten onder ons kweken om wiet te bekomen (voor persoonlijk gebruik weliswaar) zijn zaden niet zo gewenst. Al kan je wel beiden combineren maar dat is dan weer een heel andere zaak.

                              Greetzzz

                              Jona

                              Comment


                                #90
                                Re: Mannetje / Vrouwtje

                                Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                                Indien een herma afkomstig is uit REGULAR zaad dan kan dit stuifmeel toch nog nut hebben. Dit stuifmeel zou namelijk, indien bestoven op vrouwtjes uit regular zaad, zaden voortbrengen die 100% vrouwelijk zijn.
                                Wil ik nog even opmerken dat de herma-factor altijd aanwezig blijft in dit zaad. Ze zullen nooit 100% vrouwelijke planten voortbrengen.

                                (M.i komt een herma uit regulier zaad altijd ergens vandaan. De herma-factor heeft er al ingezeten door toedoen (knoeiwerk) van de "veredelaar".
                                Als ik ze tegenkom gooi ik ze eruit, en zal ik die strain, van desbetreffende zaadbank niet meer gebruiken)
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X