Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roze korrel???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Roze korrel???

    Korting op 420shop

    #2
    het moet wel biologisch zijn geloof ik. er kan iemand anders hier ongetwijfeld meer over vertellen, want die kennis heb ik niet in huis.

    Comment


      #3
      Thnx,het was maar een idee maar weer een stapje verder
      Grtz Peace Out

      Comment


        #4
        Niemand meer?? Eenmaal....andermaal.......
        Double posters deserve to die,ik weet het
        Please forgive me or die
        Last edited by StevOOOhh; 12 November 2008, 10:49.

        Comment


          #5
          Nu is het toegestaan sinds je vlede post 5 dagen geleden was.
          Als je een topic Update mag je 2 posts na elkaar hebben, zolang er maar genoeg tijd tussen zit.

          Wat staat er allemaal op de verpakking van die Roze korrels?
          Hebben ze daar geen Substral groei of bloei voeding?
          Die zou je ook kunnen gebruiken en die is ook niet duur, rond de 7 euro als ik mij niet vergis.

          Peace

          Comment


            #6
            Fwieuw heb ik even geluk .Die roze korrel in vloeibare vorm bevat alle bestanddelen die we nodig hebben (ondertussen al zwaar in verdiept) Ze hebben deze dus natuurlijk ook in korrelvorm (daar was het mij om te doen) en hiermee kan je een dun laagje bovenop de potgrond strooien,waardoor er tijdens het water geven telkens voeding wordt afgenomen van deze korrels (beetje te vergelijken met perlietkorrels vermengd in de grond).Het leek me wel handig.Over een prijs zal je me niet snel moeilijk horen doen,ze verdienen enkel het beste,niet toch? Welke voeding zou je aanraden tijdens de bloei?gewoon substral dan? Wil gerust wel wat meer uitgeven maar dan moet het wel juist zijn hahaha Kga straks binnenspringen bij de aveve voor een meer uitgebreid gamma dus moest je iets goed weten
            In elk geval Thnx en Peace Out

            Comment


              #7
              Nee ik dacht dat je Low Budget ging inkopen. Zoniet moet je zeker geen Substral gaan kopen. Er zijn veel goede merken die je kan gebruiken maar ik weet niet of je die in de Aveve gaat vinden. ("Canna" "B.A.C" "Bio Nova")

              Voor zover ik weet geeft perliet geen voeding af hoor .

              Peace

              Comment


                #8
                Ik ben eens een experimentje begonnen met low-budget in het achterhoofd maar is zeker niet mijn hoofdbezigheid Perliet geeft idd geen voeding af maar vergeleek het ermee als vorm Het grootste probleem (en dat zal je ook wel gekend hebben)is dat er hier (Belgie)geen growshops zijn zover ik weet en kan me even niet ver verplaatsen.Het is dus meer een soort van noodoplossing tot ik nog eens naar de shop kan gaan(Kga zeker niet mengen hoor) Dan maar bestellen en eens gaan zien voor de voeding die je zei,ben vooral op zoek naar PK 13/14
                Thnx again
                PEEAAACCCEEE
                Last edited by StevOOOhh; 12 November 2008, 14:15.

                Comment


                  #9
                  Re: Roze korrel???

                  heb over dit onderwerp zitten discusieeren in de chat
                  nu weten we nog altijd niet of dit goed
                  is ik gebruik het oor de moment en zie nog geen slechte verchijningen

                  Comment


                    #10
                    Re: Roze korrel???

                    EG MESTSTOF.Oplossing van NPK-meststoffen 7-5-6 met boor, koper, ijzer, mangaan, molybdeen en zink.7%stikstof totaal (N)
                    2,9%nitraatstikstof
                    2,7%ammoniumstikstof
                    1,4%ureumstikstof
                    5%fosforzuuranhydride (P2O5) oplosbaar in water
                    6%kaliumoxide (K2O) oplosbaar in water.Sporenelementen oplosbaar in water:Boor (B)
                    0,01%Koper (Cu)
                    0,002% chelaatvormer EDTAIJzer (Fe)
                    0,02% chelaatvormer EDTAMangaan (Mn)
                    0,01% chelaatvormer EDTAMolybdeen (Mo)
                    0,001%Zink (Zn)
                    0,002% chelaatvormer EDTAChloorarm
                    Last edited by mr weed; 10 December 2009, 04:25.

                    Comment


                      #11
                      Re: Roze korrel???

                      Haha grappig me moedertje wou me een plezier doen , en kwam met Substral thuis.
                      Voor groei en bloei kamerplanten.
                      Maar gaat dit ook werken?

                      Comment


                        #12
                        Re: Roze korrel???

                        Voor zo'n 20 euro heb je een liter canna vega en canna flores. Dan weet je zeker dat je de juiste voeding hebt. Waarom moeilijk doen, terwijl het zo gemakkelijk kan?

                        Comment


                          #13
                          Re: Roze korrel???

                          Omdat hij de substral nu al heeft...

                          Een vriend van me kweekt gewoon met substral. Waarschijnlijk is het beter met Canna etc. Maar het gaat zeker.

                          Comment


                            #14
                            Re: Roze korrel???

                            Nee ik doe niet moeilijk hoor Xtreme , dat kan niet eens zo simpele dude als ik
                            Maar het werd vanmiddag zo ineens neergezet voor me , ik vond het wel grappig vandaar dat ik het even vraag.
                            Dat het makkelijk kan dat snap ik ook

                            Thanks Fadster , misschien dat ik het nog een keer ga testen met 1 plantje.
                            Eens kijken of het wat wordt , rozenbottels zal me plantje er niet van krijgen

                            Comment


                              #15
                              Re: Roze korrel???

                              Ik bedoelde eigenlijk: waarom maak je het je zelf onnodig moeilijk! Ik wilde echt niet stellen dat je moeilijk deed. Met vriendelijke groet, Xtreme

                              Comment

                              Bezig...
                              X