Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Suiker toevoegen aan wietplant?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Suiker toevoegen aan wietplant?

    Ja dat kan best, maar toch kun je net zo goed 7up erin knallen 30cent per fles
    al vind ik het nog steeds raar appelstroop meegeven ik weet het niet...

    Comment


      #17
      Re: Suiker toevoegen aan wietplant?

      als een plant suiker had kunnen opnemen had 'tie nooit zo'n grappig fotosynthesesysteempje hoeven op te bouwen/te onderhouden.

      Dan had dat plantje meteen al z'n energie gestoken in een grote tekst op alle blaadjes : "twee klontjes graag"
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #18
        Re: Suiker toevoegen aan wietplant?

        Ik snap nu wat je bedoeld met forum moe !!! Appelstrooooooop !!! En boter op je hoofd !!!!!!!!!

        Comment


          #19
          Re: Suiker toevoegen aan wietplant?

          Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
          7up erin knallen 30cent per fles
          Waar koop jij dat?
          "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

          Comment


            #20
            Re: Suiker toevoegen aan wietplant?

            Met de soda machine bombadil, da's de cheapskate way



            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              #21
              Re: Suiker toevoegen aan wietplant?

              sorry ik chocolade ? ach wattefu...... grtz budha

              Comment


                #22
                Re: Suiker toevoegen aan wietplant?

                Ik heb geen ervaring met melasse of andere suikers toe te voegen en ik heb sterke twijfels hieromtrent. Mijn planten staan in een veranda en ik geef ze van in het begin gier van brandnetels , tot de bloei, daarna enkel water. Iedereen zegt dat mijn wiet heerlijk ruikt naar chocolade en koffie en ik ben daar ook tevreden over. volgens mij zijn natuurlijke supplementen beter dan 'kunstmatig' suikers toevoegen. Volgende keer ga ik eens een test doen met perensiroop toe te voegen tijdens de bloei. We zullen zien.

                Comment


                  #23
                  Re: Suiker toevoegen aan wietplant?

                  Zoem het is beter dit te doen in e afbloei namelijk je laatste 2 weken 1x per week het door ke water mengen...
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment


                    #24
                    Re: Suiker toevoegen aan wietplant?

                    Brandnetels zijn toch een bron van stikstof? Wat je net wil vermijden tijdens de bloei. Je plantjes lusten dan wel stikstof, maar dit komt de smaak nadelig uit.
                    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                    Comment

                    Bezig...
                    X