Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alternatieve bio voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Alternatieve bio voeding

    Korting op 420shop
    Hoi kwekers
    Wie bio wil kweken en es wat anders wil gebruiken en de prijs
    is ook veel lager.
    WWW.INNOGREEN.NL. alles voor de hele cyclus biologisch
    kweken.

    #2
    Re: Alternatieve bio voeding

    Jammer dat verpakkingen via een derde partij gekocht moeten worden. Ook wel jammer dat ze pas per 10kg beginnen. Verder prima producten hoor!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Alternatieve bio voeding

      Hoi lr2
      Er zijn ook literflessen hoor, ik heb een heel proefpakket van innogreen gekregen in ruil voor een topic.Ze komen in de toekomst ook met een wietkweeklijn als de testen goed zijn

      Comment


        #4
        Re: Alternatieve bio voeding

        2-3-5 N-P-K? Dat is even veel als een flesje Pokon uit de supermarkt, maar die bevat meer stikstof. Dit zou een leuke bloeivoeding zijn. Hoe dan ook, ik stel m'n voeding zelf samen. Dus oprechte interesse heb ik niet.
        Toch bedankt voor je bericht Tuinbroek! Alternatieven voor Canna en Metrop zijn hard nodig, al is het maar om de prijs te drukken.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Alternatieve bio voeding

          Die Green Nitro met NPK 7-2-4 zal de groeivoeding zijn?

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #6
            Re: Alternatieve bio voeding

            Mijn GODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, ik mag wel een bos veren in m'n reet krijgen van Innogreen, ik maak al tijden reclame voor ze.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7
              Re: Alternatieve bio voeding

              Fertometers, innogreen, ik heb straks een HJM-addblocker nodig. bl12.gif
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Alternatieve bio voeding

                En niet te vergeten Kalimetasilicaat, Monokalifosfaat en Yara SuperFK

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment

                Bezig...
                X