Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PK 13-14 naast gewone voeding?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Annie
    replied
    Re: PK 13-14 naast gewone voeding?

    Wat een onzin zeg, je kunt het gewoon gebruiken. Zelf gebruik ik de eerste weken van de bloei pk13/14 en zodra ik voedingstekorten zie(lichterblad) Stop ik met pk13/14 en ga over op bloeivoeding. En mijn auto buitenplantjes smaken prima. Gezien je beginnend bent en je plant er mooi bijstaat zo doorgaan en de volgende keer aan pk13/14 gaan denken. En verwacht niet dat ze over 5 weken klaar is, klopt niet altijd wat er staat met de werkelijkheid.

    Leave a comment:


  • Gewone man
    replied
    Re: PK 13-14 naast gewone voeding?

    Gewoon zo doorgaan dan met voeding die ik al gebruik (zie foto)?

    Leave a comment:


  • Stemma
    replied
    Re: PK 13-14 naast gewone voeding?

    Ook geen topmax ?

    Leave a comment:


  • angel777
    replied

    Leave a comment:


  • Gewone man
    heeft een topic gestart PK 13-14 naast gewone voeding?

    PK 13-14 naast gewone voeding?

    Hallo medekwekers,

    Ik ben de trotse eigenaar (lees beginnende kweker) van een Autoflower auto extreme van dutch passion. Hij staat buiten in een 30 liter pot, op een potgrond met perliet mix.
    Mijn voeding bevat o.a. NPK 4-6-6. Hij is begonnen met bloeien en ik overweeg om PK 13-14 naast mijn reguliere voeding te gaan geven. Aangezien mijn normale voeding ook al PK 6-6 bevat, wil ik het niet overdrijven en alleen toevoegen op de dagen dat ik geen reguliere voeding geef. Ik geef nu 1 dag voeding en dan 2 dagen niet.
    Ik heb ook een flesje MgO aangeschaft aangezien dit ontbrak in de voeding.

    Ik zou graag jullie advies inwinnen over de juiste aanpak. De plant is 7 weken oud en is klaar in 12 weken. Voor de duidelijkheid een aantal foto's.



    Hoe verder in deze cruciale periode?
Bezig...
X