Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje Plagron mineraal.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje Plagron mineraal.

    Korting op 420shop
    Irie irie

    Plantjes zijn boven, en de volgende ronde wordt volledig mineraal.
    Het idee bio is leuk, maar werkt hier toch niet zoals ik wou willen.

    Ze staan nu in 2 liter Lightmix, hierna gaan ze over in 18 liter Growmix.
    Ik vermoed dus dat er weinig Terra Grow nodig gaat zijn.

    Als je dan het schema volgt:
    -Power roots, maar dit gebruik ik niet.
    -Pure zym: is dit echt nodig? Lijkt me de vervanger van Vita race, en dit blijkt bij mij niet veel effect te hebben.
    -Terra grow, maar dit heb ik al in huis.
    -Terra bloom, ook al in huis.
    -Green sensation, ook al in huis.

    Enkel, ik ben aan het denken van tijdens de bloei 1 of 2 maal PK 13/14 mee te geven, omdat ik bij elke kweek merk dat dit wel nodig blijkt.
    Maar als je dan leest blijkt dat PK 13/14 en Green sensation niet goed samen werken. Voor PK 13/14 blijkt Sugar royal dan weer beter samen te werken.
    Maar bij Sugar royal wordt dan weer Green sensation aangeraden .

    Sugar royal blijkt geen vervanger voor Green sensation, maar wel met dezelfde werking.
    Iemand die me hier wijzer kan maken of zijn growschema even kan posten?

    Geen idee of ik nu bij de bloei enkel Terra Bloom, 1 dosis PK 13/14 en aanbevolen dosis Green sensation kan meegeven, of dat dit problemen gaat kunnen geven...

    Hopelijk tot snel!
    Irie
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Re: Vraagje Plagron mineraal.

    Als je Green Sensation gaat geven dan geef je geen PK 13/14 meer. Aangezien dat al in Green Sensation zit. Sugar Royal geeft de plant de indruk dat hij uitdroogt, maar dat doet de plant niet echt natuurlijk, daardoor verkort je de bloei cyclus en maakt de plant meer hars/kristallen aan.

    Je hoeft ook niet zoveel Terra Bloom te geven als je ook Green Sensation geeft.
    [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

    Comment


      #3
      Re: Vraagje Plagron mineraal.

      Volgens plagron mag je sugar royal en green sensation combineren, wat ik ook doe. Nooit een probleem gegeven.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: Vraagje Plagron mineraal.

        En wat dan met PK 13/14? Die geef je vanaf dat je overschakelt tot 6 weken voor het einde (dus pakweg een week of 3-4)?
        En zien jullie effectief een resultaat van die Sugar royal? Ik kwam hier gewoon op omdat ze dat aanraden bij die PK, maar heb verder niet echt een idee of het effectief iets (nuttigs) doet.

        Het plan was hier origineel van gewoon Bloom te geven, tijdens de bloei 1 of 2 maal PK 13/14 om de voedingswaarde wat op pijl te houden, en daarna gewoon Green Sensation zoals voorgeschreven.
        Ik geraak er echt moeilijk aan uit precies, zeker na wat Critical+ op een zondag...
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #5
          Re: Vraagje Plagron mineraal.

          Je geeft of PK 13/14 of Green Sensation. Niet combineren, dat staat ook duidelijk op de Plagron site he

          En dat geef je dan de laatste 4 tot 6 weken van de bloei.

          Mijn plantje zit helemaal vol met kristallen :-p Om het goed te testen zou je dan natuurlijk een A/B test moeten doen, maar gevoelsmatig zeg ik dat Sugar Royal wel degelijk werkt...
          [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

          Comment

          Bezig...
          X