Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenlander kan blijven blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Buitenlander kan blijven blowen

    Als jullie 't eens uitzoeken en dan hier komen vertellen, dan kunnen we daar wat mee. Wij NL'ers en eigenkwekers gaan natuurlijk niet iedere shop langs om even te vragen of je als buitenlander welkom bent. We mogen zotten zijn, maar niet zo zot eh!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Buitenlander kan blijven blowen

      in hoes highlife kan je als belg terug binnen om een wietje te kopen

      Comment


        #18
        Re: Buitenlander kan blijven blowen

        legenda sucks, heerlen is groen en buitelanders toegelaten?

        als aan mij had gelegen was iedereen overal welkom? als ge maar gedraag toch?
        sigpic
        Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

        Comment


          #19
          Re: Buitenlander kan blijven blowen

          Oorspronkelijk geplaatst door g-blower View Post
          in hoes highlife kan je als belg terug binnen om een wietje te kopen
          Ik kreeg er als belg niets mee vandaag. Binnenkort kon het misschien wel terug maar voorlopig niet.

          Comment


            #20
            Re: Buitenlander kan blijven blowen

            Oorspronkelijk geplaatst door mclucky View Post
            Ik kreeg er als belg niets mee vandaag. Binnenkort kon het misschien wel terug maar voorlopig niet.
            das ook raar ginder vorige week heeft iemand die ik ken binnen geweest en heeft 5grm meegekregen vroegen zijn id niet

            Comment


              #21
              Re: Buitenlander kan blijven blowen

              Zet een oranje muts op en haal je beste Hollands accent boven, als je dan geluk hebt vragen ze je ID niet

              Comment


                #22
                Re: Buitenlander kan blijven blowen

                Vroeger ging ik 1x de maand naar Maastricht gras halen.
                sinds ze in nl hun wietpas gelanceerd hebben, heb ik mijn eigen kweektentje gekocht.
                bedankt nl regering, nu kost het me minder en ik weet wa ik smoor.
                sorry voor de mensen inmaastricht,ik ben er sindsdien al enkele keren geweest voor mijn werk en zie er nu veel straatverkoperkes (jonge gastjes) vanalles verkopen en ni alleen gras

                Comment


                  #23
                  Re: Buitenlander kan blijven blowen

                  Hoe zit het voor Eindhoven? Volgens nos kaartje kan je er terug terecht. Google search levert verschillende uitslagen.

                  thx

                  Comment


                    #24
                    Re: Buitenlander kan blijven blowen

                    Oorspronkelijk geplaatst door dfli View Post
                    Hoe zit het voor Eindhoven? Volgens nos kaartje kan je er terug terecht. Google search levert verschillende uitslagen.

                    thx
                    Dude, ff lezen http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-in-coffeeshop staat hier al allemaal op de site

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Re: Buitenlander kan blijven blowen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Filter View Post
                        Dude, daar staat niets concreet te lezen, geef dan in ieder geval een duidelijk antwoord zoals '' Dude, ik weet het niet'',
                        Sow, valt iemand over het woord "dude"??? Daar bedoel ik niks verkeerd mee. Dat is jou interpretatie. Niks concreets, er staat "MAAR NIET IN EINDHOVEN". Verder een heel verhaal dat ze Eindhoven nog met registratie werken. Ik zal nog es iemand aan informatie helpen.

                        Comment


                          #27
                          Re: Buitenlander kan blijven blowen

                          Dit stond vandaag op het nieuws

                          Duitsers toch welkom in coffeeshops Nijmegen
                          Duitsers toch welkom in coffeeshops Nijmegen

                          NIJMEGEN - Duitse en andere buitenlandse klanten zijn toch weer welkom in de coffeeshops in Nijmegen. Burgemeester Bruls heeft woensdag in een brief aan de gemeenteraad laten weten het zogeheten ingezetenencriterium niet te handhaven

                          Comment


                            #28
                            Re: Buitenlander kan blijven blowen

                            Sorry hoor allemaal BLa BLA BLA die artikelen en leesvoer, dus concreet staat daar niets te lezen behalve dat ze het zelf nog allemaal niet weten wat ze ermee moeten...Dat is wat ik lees.

                            Comment


                              #29
                              Re: Buitenlander kan blijven blowen

                              Dat klopt Filter. Ze weten nog niet wat ze er mee moeten. Momenteel zijn ze in Eindhoven roomser dan de paus. Het hele gedoogbeleid is inmiddels een lachertje. Maar dingen zijn nu aan het veranderen dus komen er allerlei berichten. Als de burgemeester doet wat hij zegt is er voor 1 feb een ander beleid. Gelukkig hoor je steeds vaker dat het ingezetencriterium niet gehandhaafd wordt. Als Eindhovenaar ben ik benieuwd.

                              Comment


                                #30
                                Re: Buitenlander kan blijven blowen

                                Excuses moest het al ergens staan maar vind het hier nergens, maar hoe is de situatie nu in Amsterdam? Buitelanders nog toe gelaten?

                                Comment

                                Bezig...
                                X