Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Water of ice hasj

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Water of ice hasj

    je moet wel de nylon versie hebben ,alleen ben ik deze nog niet in 50 micron tegen gekomen

    Comment


      #32
      Re: Water of ice hasj

      en wat was de opbrengst in gram uit 2 x 50 gram afval?

      groetjes , mooi verslagje trouwens

      Comment


        #33
        Re: Water of ice hasj

        Mooie tutorial, bedankt!

        Ik heb zelf andere (goedkopere) zakken gekocht. Nu moet ik zelf even een emmertje regelen, en moeders mixer
        Maar ik vroeg me af of er ruimte tussen de onderkant van de buitenste zak en de bodem van het emmertje moet zijn, of zit die tot aan de bodem?

        Groet, Martijn
        Last edited by mklcf; 1 September 2011, 15:05.

        Comment


          #34
          Re: Water of ice hasj

          Ik heb ook zelf ice o lator zeefzakken gemaakt met groot succes.
          Al koste het wel mijn vriendins bikini broekje en haar panty

          Heb een alberthein tas gebruikt en er onderin een gat geknipt met ducktape heb ik de panty over dat gat gemonteerd en deze zak gebruikte ik om de wiet in te gooien. Na lang zoeken in mijn huis naar iets wat de thc kristallen tegen zou kunnen houden vond ik mijn vriendins bikini broekje. Ik d8 niet wachten/vragen gewoon knippen hier in nederland zwemmen we toch amper.

          Nou dus der halve bil deruit geknipt en in een andere zak over het gat gemonteerd.
          En toen begonnen 20 min roeren met een spatel en bam eerste zak eruit. Toen de tweede zak en het was echt een 10 min w8en voor dat et water er eindelijk uit was.

          En uiteindelijk keek ik heel blij naar het stukje exbikini van mijn vriendin.

          Een lekkere berg thc. Het enigste nadeel was dat ongeveer 1/3 van de thc niet meer uit het bikini zeefje te krijgen was
          Maarja dat was zeker de belasting voor het vernietigen van mijn vriendins broekje.

          Toen mijn vriendin vroeg waroom ik dat gedaan had zei ik natuurlijk heel eerlijk dat het broekje zo veel mooier zou staan.

          Comment


            #35
            Re: Water of ice hasj

            Was dat wel THC, of heb je het broekje uit de wasmand gevist ?

            Deze is voor koivijvers gemaakt, maar ik zie ook wel mogelijkheden voor onze hobby
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #36
              Re: Water of ice hasj

              Oorspronkelijk geplaatst door godfella777 View Post



              Een lekkere berg thc. Het enigste nadeel was dat ongeveer 1/3 van de thc niet meer uit het bikini zeefje te krijgen was
              Maarja dat was zeker de belasting voor het vernietigen van mijn vriendins broekje.
              volgende keer even in de vriezer en de hash wordt keihard en makkelijk te verwijderen

              Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment


                #37
                Re: Water of ice hasj

                hoeveel gram hasj is dat?

                Comment


                  #38
                  Re: Water of ice hasj

                  voor hoeveel gram knipafval krijg je hoeveel gram hasj. wat is de verhouding daarvan?
                  alvast bedankt.

                  Comment


                    #39
                    Re: Water of ice hasj

                    ongeveer 10% hash hou je over

                    Ajo
                    Ventje
                    Living in Second live for real

                    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                    Comment


                      #40
                      Re: Water of ice hasj

                      Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                      waar kan je die ice olator dings kopen?
                      mvg

                      http://www.dutch-headshop.com/nl/ice...vel-p-537.html
                      dit is de goeie koopste die ik kan vinden
                      ik heb het zelf nog niet geprobeert maar dat komt over 1,5 maande wel

                      Comment


                        #41
                        Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                        Comment


                          #42
                          Re: Water of ice hasj

                          Ik heb een tip voor mensen die zelf hasj willen maken. Wat ik een keertje had gedaan was;
                          Een kruimelaar met thc filter daat doe je droog knipafval in en dat herhaal je een paar keer zodat je een aardige berg thc hebt.
                          De thc doe je in een plastic omhulsel van bijvoorbeeld een pakje sigaretten. Dit sloot ik af met plakband totdat ik een mooi pakje had, daar deed ik een touwtje omheen en dit deed ik in me waterkoker. Toen haalde ik het eruit en perste het in een bankschroef. Dit heerhaalde ik een paar keer en toen had ik een lekker blokje hasj.
                          Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

                          Comment


                            #43
                            Re: Water of ice hasj

                            Oorspronkelijk geplaatst door jamaicana View Post
                            Ik heb een tip voor mensen die zelf hasj willen maken. Wat ik een keertje had gedaan was;
                            Een kruimelaar met thc filter daat doe je droog knipafval in en dat herhaal je een paar keer zodat je een aardige berg thc hebt.
                            De thc doe je in een plastic omhulsel van bijvoorbeeld een pakje sigaretten. Dit sloot ik af met plakband totdat ik een mooi pakje had, daar deed ik een touwtje omheen en dit deed ik in me waterkoker. Toen haalde ik het eruit en perste het in een bankschroef. Dit heerhaalde ik een paar keer en toen had ik een lekker blokje hasj.
                            Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
                            Je kan je thc poeder ook op die bruine bak papier doen, dan aantal x met de strijk ijzer der over heen, heb je ook hash
                            sigpic

                            Comment


                              #44
                              hartstikke goeie uitleg alleen ik had een vraagje bedoel je met deze tekst (Plaats de grovere zeef hierin zoals boven beschreven en Voeg er 50 gr nat of droog bladafval bij en het ijs.)
                              Dat de grove zeef over de fijne zeef heen moet of heb ik dat verkeerd begrepen

                              Comment


                                #45
                                Inderdaad, de fijnste zeef gaat onderin en daarin gaan steeds grovere zeven (mits je er meerdere hebt). De grofste zeef gaat er dan als laatste in. Hierdoor blijft het knipafval in de goftse zeef en zakken de trichomen door de verschillende zeven heen. De zeef met de fijnste mazen vangt de meest pure trichomen op.

                                Ik zelf heb iets van 5 of 6 zakken in totaal, met ieder een andere maas-grote. Zoek anders eens op YouTube, staan heleboel filmpjes op over hoe je ice-hasj maakt in ice-o-later zakken.
                                1e kweek - Mohan Ram (Done)
                                3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                                Comment


                                • dellskovic
                                  dellskovic commented
                                  Editing a comment
                                  yes heb ik gedaan ben heel veel wijzer geworden alleen over het drogen van de hasj niet want het lijkt mij dat het nog wel nat is als je klaar bent met de ice o later ik zag iets over invriezen en elke dag kneden wat raad jij aan?
                              Bezig...
                              X