Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf kruisingen maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zelf kruisingen maken

    Korting op 420shop
    Als er hier mensen zijn die al kruisingen hebben gemaakt plaats het hier =D
    Of alle informatie over kuisen enz. De mogelijke kruisingen die je kan maken.

    Mvg


    Ik wou eens proberen om een LR & HH te kruisen, de moeite waard of verloren ?

    #2
    Re: Zelf kruisingen maken

    HH is?

    Let er wel op dat je dan niet meteen autoflowering soortjes hebt als je LR kruist. of de HH moet ook autoflower zijn.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Zelf kruisingen maken

      Hmm, HH = Holands Hope neen dus :p

      -Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub. Grtz-
      Last edited by westport; 3 February 2010, 17:08.

      Comment


        #4
        Re: Zelf kruisingen maken

        Ok, als je dan autoflowering nakomelingen wilt, dan zul je steeds moeten terug kruisen naar de LR. Een tijdrovend project dus, maar niet onmogelijk
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: Zelf kruisingen maken

          en hoe gaat dat in z'n werk?
          as it was in the beginning,
          so shall it be in the end
          -BM-

          Comment


            #6
            Re: Zelf kruisingen maken

            Eeeuum, stuifmeel van bvb een AK-47 op een vrouwelijk LR2 brengen

            Comment


              #7
              Re: Zelf kruisingen maken

              Kruisen is leuk, 'n soort sinterklaas voor mensen met groene vingers : je moet er maanden op wachten, soms is het vette fun maar in de regel ben je er 'n tijdje naderhand ook wel klaar mee (vooral als je weer een of ander superhermafrodiet hebt geproduceerd ofzo). Binnen dezelfde soort kruisen voorziet mij al jaren van een continue stroom vers cannabiszaad (ja ik zet het er maar even bij), heb dit jaar voor het eerst in jaren weer eens wta nieuws besteld...

              zullen we gaan modificeren ipv kruisen ? lijkt me echt super nuttig om eens een lowrydertje te kunnen kweken die niet alleen mooie topjes produceert maar ook precies om zo'n topje netjes een vloeitje draait, en dat dan de stammetjes ook kunnen doorgaan voor filter. Zeg maar de "totaalbeleving" : zaadje in de grond en er komen zeg 5-10 jointjes uit de grond zetten. Of draaf ik nu door
              Last edited by moreweed; 2 February 2010, 23:46.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Zelf kruisingen maken

                en hoe gaat dat in z'n werk?
                Je kruist je HH met een LR. De nakomelingen kruis je weer met die oorspronkelijke LR terug. Een deel zal dan waarschijnlijk wel autoflower kenmerken hebben deze selecteert men. Dit terugkruisen doet men meerdere malen (6 tot 9 keer) om een stabiel nieuw ras te krijgen. Is dus werk van jaren!

                Comment


                  #9
                  Re: Zelf kruisingen maken

                  Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                  Kruisen is leuk, 'n soort sinterklaas voor mensen met groene vingers : je moet er maanden op wachten, soms is het vette fun maar in de regel ben je er 'n tijdje naderhand ook wel klaar mee (vooral als je weer een of ander superhermafrodiet hebt geproduceerd ofzo). Binnen dezelfde soort kruisen voorziet mij al jaren van een continue stroom vers cannabiszaad (ja ik zet het er maar even bij), heb dit jaar voor het eerst in jaren weer eens wta nieuws besteld...

                  zullen we gaan modificeren ipv kruisen ? lijkt me echt super nuttig om eens een lowrydertje te kunnen kweken die niet alleen mooie topjes produceert maar ook precies om zo'n topje netjes een vloeitje draait, en dat dan de stammetjes ook kunnen doorgaan voor filter. Zeg maar de "totaalbeleving" : zaadje in de grond en er komen zeg 5-10 jointjes uit de grond zetten. Of draaf ik nu door

                  Met het woord modificeren draaf je volstrekt niet door. Het is immers zonneklaar dat bij Fenotypes invloeden van buitenaf (levensomstandigheden) van grote invloed zijn. Alleen, omdat deze levensomstandigheden niet zijn gestandaardiseerd is het thans niet mogelijk om erfelijke patronen te rubriceren en daaruit gevolgtrekkingen te maken.

                  Comment


                    #10
                    Re: Zelf kruisingen maken

                    jup, het nadeel van onze soortjesmanie icm het softdrugsbeleid. Maakt wetenschappelijk onderzoek zo moeilijk hierin, en dat is juist meer nodig om er een succesvol mediwiet-programma mee te starten cq onderhouden.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Zelf kruisingen maken

                      Maar als je dan bv LR x HH wilt kruisen.
                      Doe je dan: vr. LR x m. HH of m. LR x vr. HH ???

                      Comment


                        #12
                        Re: Zelf kruisingen maken

                        Oorspronkelijk geplaatst door pumie3 View Post
                        Maar als je dan bv LR x HH wilt kruisen.
                        Doe je dan: vr. LR x m. HH of m. LR x vr. HH ???
                        Moet je aan de super guys vragen xD

                        Comment


                          #13
                          Re: Zelf kruisingen maken

                          Hey pumie3

                          Zelf ben ik nog niet sterk in kruisen (en alles daarrond)
                          Maar heb al veel gelezen en ben ondertussen ook zelf begonnen hiermee

                          Dit is hoe ik het verstaan heb :
                          Als je van de LR de meeste eigenschappen wil overhouden bestuif je een vr. LR met een m. HH
                          Wil je het anders dan pak je een vr. HH en bestuif je deze met een m. LR
                          De keuze van de moeder is dus het belangrijkste
                          Verder zijn dominante eigenschappen natuurlijk ook belangrijk, maar dat is dan al gevorderde materie
                          Althans dat is zowat samengevat na kilometers naslagwerk erdoor gejaagd te hebben

                          Somebody correct me if I'm wrong please

                          Comment


                            #14
                            Re: Zelf kruisingen maken

                            dit jaar maar eens proberen te kruisen. kijken of t lukt

                            Comment

                            Bezig...
                            X