Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

in bloei zetten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    in bloei zetten

    Korting op 420shop
    wat is de minimum tijd dat ik moet wachten voordat ik een northern light in bloei zet .
    staat in een low budget kas

    #2
    Re: in bloei zetten

    de tijd die nodig is om je hier even voor te stellen en uit te leggen of je met stekken of met zaad kweekt....

    edit : hier zit ik dus fout, ik heb niet verder gekeken dat dit ene postje. sorry
    Last edited by moreweed; 7 February 2010, 19:44.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: in bloei zetten

      Normaal gezien is bij gelijk welke soort zelfs autoflowers dat de eerste 20 dagen geen bloeihormoon wordt aangemaakt dus voor 18 dagen zul je niets zien maar als je echt wil besparen moogt je al je zaad onder 12 uren zetten uitkomen groeien en bloeien doen ze toch.
      Heb daar een pracht artikel in highlife gelezen zaad onder 12 uur werkt als de beesten zeggen ze dus ik ga dat uitproberen volgende ronde.

      Comment


        #4
        Re: in bloei zetten

        Oorspronkelijk geplaatst door Orias View Post
        Normaal gezien is bij gelijk welke soort zelfs autoflowers dat de eerste 20 dagen geen bloeihormoon wordt aangemaakt dus voor 18 dagen zul je niets zien maar als je echt wil besparen moogt je al je zaad onder 12 uren zetten uitkomen groeien en bloeien doen ze toch.
        Heb daar een pracht artikel in highlife gelezen zaad onder 12 uur werkt als de beesten zeggen ze dus ik ga dat uitproberen volgende ronde.

        hazo dus eigenlijk speelt het geen rol wanneer ik ze op 12-12 wil zetten om de bloei te bevorderen das handig
        dan ga ik nog effe wachten tot ze 30 cm zijn en dan de bloei in gang trekken

        mercikes voor de info

        Comment

        Bezig...
        X