Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste maal binnen, 3x Pure AK

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste maal binnen, 3x Pure AK

    Korting op 420shop
    DAG 17
    Hoi wiet-fanaten!

    Iets meer dan twee weken geleden gestart met m'n eerste indoor kweekje. Bijna onmiddellijk op een probleem gestoten maar gelukkig hier hulp gekregen (http://jointjedraaien.nl/wietforum/f30/plantje-niet-gelukkig-t10274.html)
    Attached Files
    Last edited by Barre; 18 February 2010, 18:38. Reden: dagtelling added

    #2
    Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

    We kijken mee. Succes!

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

      en ik ben ook van de partij hoor..........hahahahhaha...............
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        #4
        Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

        Deze sectie is erg productief in de barre wintermaanden!!!

        Comment


          #5
          Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

          DAG 18
          kleine update van de fototjes en nieuwe stommiteit die boven water is gekomen. nuja, zal me de volgende keer niet meer overkomen

          probleem:de plantjes staan in super grote potten (toch voor binnen), namelijk 29 L potten. ben er in geslaagd om eigenlijk te weinig aarde in die potten te gieten toen ik de zaadjes erin stak
          gevolg: zoals je kunt zien op de foto groeten de onderste bladen (die met 1 vinger) van 2 van de 3 planten tegen de rand van de pot :/
          vraag:iemand idee hoe ik dit oplos? mag ik het plantjes eventueel nu al knippen op die plaats of is het hier veel te vroeg voor?
          Attached Files
          Last edited by Barre; 18 February 2010, 18:37. Reden: dagtelling added

          Comment


            #6
            Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

            Nooit gezonde bladeren afknippen , gewoon laten gaan komt wel snor...

            Comment


              #7
              Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

              hoi


              ze staan er mooi bij hoelang laat je de lamp op 18/6 ? ak's groeien nog stevig door de eerste weken op 12/12


              veel succes alvast


              grtz

              Comment


                #8
                Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

                ik dacht aan een dag of 21 op 18/6 en dan bloei, goed idee? (staan in zo'n homebox)

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

                  Eyyy Barre welcome to the club mate

                  Jammer dat je niet eerder gestart was met je draadje, hadden we je zeker de batmix kunnen afraden voor de voorgroei Hoe dan ook, heb je nu weinig aan, gelukkig heb je een veerkrachtig soortje genomen.
                  Ben zeer benieuwd wat dit soortje gaat doen van female seeds, heb er goede berichten over gehoord.

                  Zou je wat meer over je opstelling kunnen posten? Kweekruimte? (formaat tent enz) Voeding?

                  29 liter potten joh!! Das overkill mate, voor een dame van 60-90 cm is een 11 liter afdoende (2/3 weken voorgroei tot 30-35 cm)
                  18 liter is al bijna overdaad zelfs met 3 dames in de kweekruimte, heeft wel voordeel dat je om de dag water/voeding hoeft te geven en niet elke dag met de 11 liter potten. Mocht je ze nog willen overpotten is dit gezien de grootte geen probleem. Wanneer je de ruimte toch hebt, lkkr laten staan. Als ik weet wat de hoogte van je tent en potten zijn kan ik je zeggen hoe lang je kan voorgroeien.

                  Greetz

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

                    de 29 literpotten zijn idd veel te groot, maar had deze tot m'n beschikking en pas toen ik ze effectief in de tent zag ben ik beginnen te beseffen dat ik beter kleinere potten was gaan kopen
                    nuja, is nu toch de eerste keer dus hoofdzakelijk 1 groot experiment, denk niet dat ik ze zal overpotten

                    soortje ben ik ook zeer benieuwd naar, mss raar voor jullie nederlanders (jullie weten meestal welk soortje je in handen krijgt) maar heb nog nooit (bewust)een AK'tje gerookt


                    de tent zelf is 2 meter hoog, de lamp en ventilatie (als de lamp op max hoogte hangt) meten samen zo'n 50 cm, de potten zijn er 30 hoog.

                    laagste plantje is op dit moment 16 cm hoog, hoogste een goeie 21 cm

                    advies over hoelang ik ze moet voorgroeien is dus superwelkom
                    Last edited by Barre; 13 February 2010, 13:12.

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

                      Eyy mate,

                      Thats nice, met 2 meter kunnen we tenminste wat beginnen
                      Pure AK van female seeds is een hybride, veel indica dominant, met een zeer snelle afrijping. Ik zou hem op 35-40 cm in bloei zetten zul je eindigen met een hoogte van maximaal 1.20. Moet kunnen toch Je zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen haar een langere voorgroei te geven maar dan zul je moeten buigen enz.

                      Greetz mate

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

                        kom ik niet in de problemen met 1m20? moet er niet nog 40 cm tussen m'n lamp en m'n planten ook? of kan ik da genoeg buigen voe geen problemen te geven? in da geval volg ik je raad en bloei ik ze op 35 cm

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

                          Eyyy Barre, 1,20 is uiteraard een maximum, mochten ze deze grootte bereiken wat mogelijk is, maar niet waarschijnlijk gezien de dominantie kan je altijd nog buigen enz.
                          Greetz

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

                            thx for the help psycho, zal je raad opvolgen

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste maal binnen, 3x Pure AK

                              Hallo,

                              Heb zelf enkele weken pure AK gezet, dus ga je zeker volgen.

                              Een vriend van mij heeft ook pure AK die hij na een maand in bloei gezet heeft en ik kan je zeggen dat die wel lang blijven groeien als gek (heeft ze toch wat moeten buigen). Zou ze in jou plaats zeker toppen of fimmen en toch niet te groot te laten worden. Je moet immers de hoogte van je pot en die 40 cm tussen je lamp en je toppen meerekenen om te weten hoe hoog je plant mag worden.

                              Veel growsucces!
                              The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                              Comment

                              Bezig...
                              X