Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf tentje maken.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zelf tentje maken.

    Korting op 420shop
    Hoi, ik wou binnenkort zelf een simpel tentje maken, ( niet al te duur natuurlijk )
    Nu wou ik vragen aan de mensen die zelf al een tent hebben gemaakt, of een hok/kamer :
    welk materiaal is goed ?, gewoon wit landbouwplastic ?
    Is de growshop duurder als de bouwmarkt ?
    Heeft de growshop beter materiaal als de bouwmarkt ? qua brandveiligheid en/of reflectie ?
    Iemand verder nog iedeeen voor de onderkant van de tent?
    Groeten en alvast bedankt
    nu eerst een jointje om bij te komen van de stonedheid

    #2
    Re: Zelf tentje maken.

    Gewoon wit landbouwplastik zal licht doorlaten beter neem je dan zwartwitplastik. Bodem kun je van vijverfolie maken. Een laagje trempex eronder zullen je dames fijn vinden ze houden nioet zo van koude voeten.

    Ik de shop zijjn nog diverse andere folies te verkrijgen zoals mylar en diamand diffusie folie e.d.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Zelf tentje maken.

      Hoi,
      Zelf een tentje maken ben ik hier nog niet vaak tegen gekomen op het forum. Dat men zelf een kast maakt, kom je al wel vaker tegen. Kijk daarvoor even in de http://jointjedraaien.nl/wietforum/forums/82 .

      De growshop is meestal wel iets duurder dan de bouwmarkt, echter hebben ze producten die meer geschikt zijn voor cannabisteelt dan de producten van de bouwmarkt. Qua voedingen heeft de growshop producten die speciaal voor de cannabisteelt gemaakt zijn, deze zul je niet vinden in een bouwmarkt. Dingen als zwart wit folie bijvoorbeeld dan weer wel.

      Als onderkant van een tentje zou ik een plastic zeiltje gebruiken, met opstaande randen ofzo. (Zodat het water, en de rest van de zooi niet uit de tent loopt)
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: Zelf tentje maken.

        Natuurlijk koop ik bio voeding enzo uit de growshop, het gaat mij om het materiaal,
        Een laagje zwart en dan wit dacht ik ook aan, maar zwartwit folie is nog beter natuurlijk.
        Natuurlijk zal ik later een betere tent moeten maken, mocht er echt een heftige geur vanaf komen ,
        eerst maar een simpel klein tentje, moet tog ergens beginnen, anders komt het er niet van ( stoney )
        Waarom een tent?, is omdat ik het reuze handig vind, ergens ophangen en klaar is kees.
        Je kan het ook heel makkelijk weer opbergen ( even oprollen ).
        nu eerst een jointje om bij te komen van de stonedheid

        Comment


          #5
          Re: Zelf tentje maken.

          maak gewoon een latten frame van 2 en 3e koop wat hoek ijzertjes en timmer een stevig geheel van.zwartwit folie erom heen nietjes erin en klaar.koop wel een boxfan want die kan je goed dimme ivm het geluid.

          Comment

          Bezig...
          X