Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verdampen is de boodschap! Analyse.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

    Nou na een paar dagen inlezen op JD
    zojuist de knoop doorgehakt een een DAVINCI ASCENT besteld

    ik had het sigaretten roken al zo goed als opgegeven
    en ik hoop nu de tabak helemaal te kunnen laten
    ik ben erg benieuwd dit word mijn eerste echte vap

    Comment


      Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

      Daar ga je veel plezier aan beleven de Ascent had 2 jaar met plezier gebruikt.

      Comment


        Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

        Top info.
        Ik heb de volcano digit.
        Koop hem, bedank me later!

        Comment


          Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

          Nou de smaak is inderdaad geweldig
          maar om nu te zeggen dat ik er zo begaait van word als van een dikke toeter hmm nog niet echt
          meschien nog wat meer uitproberen

          Comment


            Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.



            Iedereen kan de volcano kopen, hier de goedkopere oplossing!

            https://www.vaposhop.nl/vaporizers/r...c-refurbished/

            Comment


              Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

              199 + 99 voor een set om hem effectief te kunnen gebruiken = 17 euro minder dan ik betaald heb voor een volledig nieuw toestel. Deze is ooit stuk geweest en heeft dus ook een jaar minder garantie. Niet echt ne goeie deal.

              Comment


                Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                Nou, de FlowerMate van mijn vriendin is overleden Problemen met schoonmaken dacht ik. Het was een fijn en gewaardeerd apparaat. Nu ik reacties van hierboven lees maak ik mij wel zorgen over de levensduur van de vaporizers in het algemeen. Zelf heb ik er nog geen gekocht, maar het weerhoud mij er toch weer van vanwege de hoge aanschafkosten. Nu las ik dat veel mensen ook gebruik maken van de vulcano, maar ik vindt het prettig om buiten te lopen met een vaporizer.

                Mijn vriendin heeft nu een nieuwe gekocht, welke niet is opgenoemd dacht ik. Het is de Haze Dual v3

                De Haze Dual V3 is de eerste vaporizer met een dubbele kamer, waardoor het mogelijk is in dezelfde sessie zowel kruiden als diverse concentraten (olie, wax) te verdampen. De V3 is de allernieuwste versie van deze innovatieve vaporizer.

                Comment


                  Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                  2 jaar garantie standaard op alle elektra. Binnendoen waar je hem gekocht hebt zou ik zeggen, mss krijg je een nieuwe?

                  Comment


                    Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                    Net de Storm vaporizer pen gekocht. Heb hem al een paar dagen in huis, maar kan hem nu pas testen door een zware verkoudheid. De prijs van 100 euro vond ik laag genoeg om het eens te proberen.
                    Ik rook meestal over de avond een stuk of wat dunne sjaggies half-zware met een paar kruimels wiet er door, heb nu die zelfde hoeveelheid in de pen gedropt en ik moet zeggen... wauw... nice! Echte damp komt er nauwelijks uit, daarvoor stop ik er denk ik te weinig in waardoor ik veel valse lucht meetrek. Als ik de hele verdampkamer vol zou stoppen met wiet kan ik beter meteen op bed gaan liggen, dat kan deze jongen niet aan. Ik voel hem nu al genoeg.
                    Het is wel ff klooien in het begin met de knop waarmee je alles moet instellen, maar als je het eenmaal weet is het eigenlijk doodsimpel. Heb het glazen mondstuk erbij, las al dat het standaard mondstuk net als het bovendeel van de pen behoorlijk heet kan worden.
                    Kortom, kan goed zijn dat ik om ga... mooie manier om het blowen los te kunnen koppelen van het roken van tabak.

                    Comment


                      Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                      Binnenkort ook maar eens zo'n Vapo aanschaffen....

                      Comment


                        Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                        Ik heb de Storm pen vaporizer nu reeds een kleine twee maanden en ik rook geen joints meer.
                        Af en toe nog eens een pijpje maar voor de rest altijd dampen.
                        Het is veel subtieler, veel zachter, veel gezonder, veel smaakvoller en ik heb ook de indruk dat je iets minder nodig hebt om hetzelfde effect te hebben.
                        Binnenkort ga ik misschien het glazen mondstuk aanschaffen, maar ja een student heeft het nu eenmaal niet breed

                        Comment


                          Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                          De Storm is een fijn ding. Zeker met dat glazen mondstukje is het zachter en koeler. Het is mijn reserve vaporizer naast de Crafty. Vooral de losse batterij is handig. Minpuntje is wel dat die mondstukjes snel er vanaf vallen.
                          Vapen is lekker en vooral ook stealth. Het is leuk om verschillende soortjes met verschillende temperaturen uit te proberen.

                          Comment


                            Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                            Ok, ik ben om, na bovenstaand enthousiasme net een Storm met glazen mondstukje besteld. Ik ben benieuwd.
                            Ik had al een Evic Mini met een Subtank Mini om het roken te beperken nu deze ook maar eens proberen.
                            Misschien wel een gelegenheid om helemaal van de tabak af te raken. Met een beetje mazzel morgen binnen.

                            Wordt vervolgd.....

                            GHF

                            Comment


                              Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                              Dit brengt me op een idee. Ik zal m'n storm weer eens opladen.
                              Last edited by Eclecticon; 6 October 2016, 19:19.
                              Baas in eigen brein.

                              Comment


                                Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                                Nu we toch een aantal storm users bij elkaar hebben, op welke kleur/temperatuur vapen jullie??

                                Comment

                                Bezig...
                                X